Opis materijala
Sat na kojem učenici uočavaju obilježja teatra apsurda na primjeru učeničkih radova (pjesma, dramsko-scenska igra) i na primjeru ulomka iz drama Ćelava pjevačica (Martinovi).
Uvodni dio: razgovor o pjesmi Monolog s prijateljicom (učenica Maša Lenuzzi, Zbornik LiDraNo)
Središnji dio:
- gledanje snimke predstave Martinovi (LiDraNo, 2017.), dojmovi
- razgovor o likovima: usporedba likova
- rad u paru: a. usporedba teksta E. Ionesca i predstave
b. analiza jezika
- zaključak: elementi antidrame, teatra apsurda
Završni dio:
- aktualizacija, usporedba početne pjesme i drame
- domaća zadaća
Doprinosi
Zlatka Grahovec Soldat, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.4.2. Učenik analizira različite interpretacije književnih tekstova s obzirom na pristup usmjeren čitatelju, književnom tekstu ili piscu
Skraćeni naziv
Teatar apsurda (E. Ionesco: Ćelava pjevačica)
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
28.03.2022.
Tagovi
teatar apsurda, Ionesco, Martinovi
Datum unosa materijala
13.07.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Uloga ravnatelja u izricanju pedagoških mjera u osnovnim školama
Đurđica Babić
Predavanje; prezentacija
Informativni i dokumentarni sadržaji • Stručno usavršavanje nastavnika
PDF
Ije, je, e, i - pravila
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Hrvatski jezik
PDF
Komentari