Opis materijala
Video: U ugodnoj i opuštajućoj atmosferi SENZORNE SOBE provjerili smo možemo li usmjeriti svjesnost na naša osjetila i pojačati ih. Polaznici radionice bili su izloženi različitim, izoliranim, podražajima sluha, vida, dodira, okusa i mirisa. Na taj su neobičan način doživljavali proljeće svim osjetilima.
Osim učenika i učitelja naše škole, senzornu sobu su posjetili i brojni učenici i učitelji iz više osječkih škola.
Rezultati upitnika prije radionice sugeriraju na veliku izloženost stresu učenika svih dobi, a pisani komentari nakon radionice ukazuju na opuštajuće učinke ovakvih aktivnosti kao i na oduševljenje ovom proljetnom radionicom.
Doprinosi
Stanislava Kuharski, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Stanislava Kuharski, Autor
Vlatka Antunović, Poučavatelj
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Tjelesna i zdravstvena kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Glazbena kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Likovna kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Glazbena kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> D. Prirodoznanstveni pristup
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> C. Pomoć i samopomoć
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.2.A Prepoznaje i opisuje razvojne promjene u sebi i drugima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.3.A Opisuje zdrave životne navike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje-> B .Mentalno i socijalno zdravlje-> B.2.3.A Opisuje zdrave životne navike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Priroda-> B. Procesi i međudjelovanja-> OŠ PRI B.5.2. Učenik objašnjava međuodnose životnih uvjeta i živih bića
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.1.1. Prepoznaje i uvažava potrebe i osjećaje drugih
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.2.1. Učenik likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira različite sadržaje
Skraćeni naziv
Senzorna soba: osjeti proljeće
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Copyright - Sva prava zadržana
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
20.03.2024.
Tagovi
mentalno zdravlje, priroda, proljeće, mindfulness, Osjetila, učenje osjetilima, senzorna soba
Datum unosa materijala
23.06.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Aktivnost: Lutkarska predstava Ples osjećaja, 2. razred
Gordana Košćec Bousfield, Stanka Pinjuh
Didaktičko-metodičke upute za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Likovna kultura • 2. razred OŠ

Aktivnost: Mapa prijateljstva, 2. razred
Gordana Košćec Bousfield, Stanka Pinjuh, Elizabeta Haničar
Didaktičko-metodičke upute za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Likovna kultura
Komentari