Zeleni marketing, vježba, 4.razred srednje strukovne škole, smjer: komercijalist

Zeleni marketing, vježba, 4.razred srednje strukovne škole, smjer: komercijalist

  • Uređeno prije: 17mj
  • 85
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Vježba: Zeleni marketing, međupredmetna tema Održivi razvoj Međupredmetna tema Održivi razvoj obuhvaća sve tri dimenzije održivosti - okolišnu, društvenu i ekonomsku održivost te njihovu međuovisnost. Priprema učenike za djelovanje u društvu radi postizanja osobne i opće dobrobiti. CILJ: stjecanje spoznaja o uzrocima i posljedicama ljudskoga utjecaja na prirodu koje pridonose razvoju svih oblika mišljenja, osobito kreativnoga razmišljanja i rješavanja problema. Učenici su podijeljeni u 3 skupine sukladno vlastitim afinitetima i sposobnostima. Postavlja se pitanje što kao pojedinci možemo učiniti kako bismo smanjili negativan utjecaj na okoliš. Građani i trgovci moraju postati svjesni učinka svojih potrošačkih navika na buduće generacije i njihove probleme s količinom novonastalog otpada.

    Doprinosi

    Tatjana Petrač, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Ishodi: -prepoznati potencijal kružne ekonomije za gospodarski rast i kreiranje novih radnih mjesta, razlikovati recikliranje od gospodarenja otpadom, podržati uporabu i kupnju proizvoda nastalih recikliranjem

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    26.02.2024.

    Tagovi

    #nastava, budi kreativan, Ekologija Održivi razvoj

    Datum unosa materijala

    21.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara