Opis materijala
U prilogu se nalazi deset različitih radionica koje smo odlučile podijeliti sa vama nakon pozitivnih povratnih informacija naših učenika. Prigodne su za sat razrednog odjela, ali mogu se primjeniti i u nastavi informatike, u različitim radionicama koje se održavaju u školi, na satu vjeronauka i slično.
Radionice su prilagođene za učenike 4.,5. i 6. razreda osnovne škole, a svaka se može i modificirati po potrebi učitelja.
Radionice potiču učenike da eksperimentiraju idejama, objašnjavaju i nadopunjuju svoje rezultate, skiciraju deje, otkrivaju što je poznato, a što nepoznato.
Također razvijaju kritičko mišljenje u kooperativnoj klimi u kojoj su potaknuti na nove djelatnosti i suradnju.
U svakoj radionici nastavnik otvara problem, motivira učenike na razmišljanje te zadaje pitanja koja treba prodiskutirati. Tada pušta učenike da raspravljaju u grupama samostalno, bez njegove intervencije. Nakon nekoliko minuta, kada se zujanje stiša, „glasnogovornici’’ grupa kratko iznose zaključke rasprave.
Ovakvim se načinom rasprava ne ograničava na razgovor nastavnika uvijek s istim, aktivnijim učenicima i, što je naročito važno, razvija se pojačana interakcija među učenicima. Ona potiče ravnopravnost članova grupe pa oslobađa komunikaciju i pridonosi većoj razini razumijevanja sadržaja i razvoju kreativnoga mišljenja.
Takva rasprava potiče i razvija suradnju među učenicima pa oni doista mogu mnogo naučiti u razgovoru s drugim učenicima.
Radionice:
- Budi oprezan u Cyber-svijetu
- Happy chat
- Ja u ogledalu
- Jedan dan u životu gospodina sukoba
- Kako komuniciramo
- Kamo sa otpadom
- Postani superjunak
- Pozitivne etikete
- Razred tolerancije
- Sukob
Izvori:
- Zbirka radionica "Pokreni promjenu",
- Zbirka nastavnih priprema iz medijacije "Možemo to riješiti"
- Pedagoška radionica kao oblik komunikacije u nastavi
Doprinosi
Karla Kovačušić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Karla Kovačušić, Autor
Ines Jovanović, Autor
Kristina Vladić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Vjeronauk
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Vjeronauk
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Informatika
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> IKT-> Računalna sigurnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Vjeronauk-> Katolički vjeronauk
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Informatika-> D. e-Društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Tehnička kultura-> C. Tehnika i kvaliteta života
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Zdravlje-> B. Mentalno i socijalno zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Izvannastavne aktivnosti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Izvannastavne aktivnosti
Bilješke
Nakon informacija potrebnih za tijek nastavnoga sata priložen je radni list za učenike.
Skraćeni naziv
Primjeri dobre prakse - Radionice za sat razrednog odjela
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
01.06.2024.
Tagovi
informatika, 5. razred, kreativno i kritičko mišljenje, suradničko učenje, Elektroničko nasilje (cyberbullying), 6. razred, projektni rad, ravnopravnost, Hrvatski jezik i komunikacija, asertivna komunikacija, chat, dan tolerancije, etikete, sat razrednog odjela, gospoarenje otpadom, pedagoške radionice, "O toleranciji", digitalna komunikacija, aktivnosti u školskoj knjižnici, 3. i 4. razred OŠ, SRO
Datum unosa materijala
15.06.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
PISANA PRIPRAVA ZA IZVEDBU NASTAVNOG SATA IZ TALIJANSKOG JEZIKA Sati: 2 sata (blok sat) NASTAVNA JEDINICA: Moj dan - La mia giornata
Sandra Crnković Kranjčec
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
DOCX
Kurikulum za gimnazije, talijanski jezik: Tema: Svakodnevica; Podtema: Moj dan
Sandra Crnković Kranjčec
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 1. razred • Strani jezik
Komentari