Opis materijala
U ovom scenariju poučavanja učenici koriste inovativne metode kroz izvođenje pokusa kako bi došli do novih spoznaja i usvojili znanje. Radi se u grupama, gdje svaki učenik ima priliku aktivno sudjelovati i doprinijeti zajedničkom cilju. Učitelj ima ulogu moderatora, usmjeravajući i podržavajući učenike kroz proces, dok ih potiče na samostalno razmišljanje i zaključivanje.
Scenarijem se ostvaruju ishodi
1. predmeta Priroda i društvo (PID OŠ B.4.2. Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića na različitim staništima te opisuje cikluse u prirodi – opisuje kruženje vode u prirodi; PID OŠ A.B.C.D.4.1. Učenik uz usmjeravanje objašnjava rezultate vlastitih istraživanja prirode, prirodnih i/ili društvenih pojava i/ili različitih izvora informacija - Promatra i opisuje. Postavlja pitanja. Provodi jednostavna istraživanja i prikuplja podatke. Mjeri i očitava. Prikazuje i analizira podatke. Zaključuje. Provjerava i uočava pogreške.
2. međupredmetne teme Održivi razvoj (odr C.2.3. Prepoznaje važnost očuvanje okoliša za opću dobrobit - Razumije kako zagađeni okoliš utječe na njegovu i opću dobrobit)
3. međupredmetne teme Upotreba IKT (ikt D.2.2. Učenik rješava jednostavne probleme s pomoću digitalne tehnologije)
Doprinosi
Renata Najman, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Renata Najman, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.4.2. Učenik analizira i povezuje životne uvjete i raznolikost živih bića na različitim staništima te opisuje cikluse u prirodi
Skraćeni naziv
Kruženje vode u prirodi
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
18.12.2025.
Tagovi
kruženje vode u prirodi
Datum unosa materijala
15.06.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – OBRAČUN PLAĆA
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – POSLOVANJE S KUPCIMA
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Komentari