Opis materijala
Ishodi učenja:
o Razumjeti i definirati koncept marketinškog miksa
o Analizirati važnost poslovnog bontona u poslovnom okruženju
o Povezati elemente marketinškog miksa s primjenom poslovnog bontona
o Izraditi marketinški plan koji uključuje primjenu poslovnog bontona
Doprinosi
Ana Špoljarić, Autor
Ivana Picukarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Nina Bionda, Autor
Ivana Picukarić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist
Skraćeni naziv
Poslovni bonton u marketingu
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
13.03.2024.
Tagovi
poslovni bonton, poslovna etika, marketinški miks, marketing
Datum unosa materijala
14.06.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Visokogradnja, niskogradnja, hidrotehnika
Tihana Matota
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
PPTX
Uvod u poduzetništvo - Prikupljanje i analiza poduzetničke ideje
Administrator
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
DOCX
Komentari