Persuasive Techniques in Advertising

Persuasive Techniques in Advertising

  • Uređeno prije: 17mj
  • 74
  • Nema stručne ocjene
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja za četiri nastavna sata namijenjen je učenicima sedmog razreda osnovne škole, sedma godina učenja engleskog jezika na temu Persuasive Techniques in Advertising. U scenariju poučavanja, koji je autorsko djelo, koriste se inovativne metode rada, rad u paru i rad u grupi. Svi materijali dostupni su s otvorenim pristupom i uz dozvolu uređivanja i daljnjeg korištenja. Scenarij poučavanja sadrži sve potrebne elemente: planirane ishode, temu, detaljan opis aktivnosti, predloženo vrijeme za realizaciju navedenih aktivnosti, zadatke za učenike koji se školuju po redovnom programu uz prilagodbu sadržaja te planirane aktivnosti za nadarene učenike. Također sadrži rubrike za samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje te navodi ideju za izradu projektnog zadatka koji potiče kreativnost i praktičnu primjenu naučenog.

    Doprinosi

    Alenka Taslak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.7.1. Razumije jednostavan tekst srednje dužine i poznate tematike pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (1) EJ C.7.1. Izabire i primjenjuje osnovne kognitivne strategije učenja jezika primjerene različitim zadatcima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.7.2. Uočava i primjenjuje naglasak i intonaciju kako bi obogatio jednostavnu poruku
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.7.3. Govori kratak tekst koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama niže razine složenosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.7.4. Sudjeluje u planiranome i jednostavnome neplaniranom razgovoru poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.7.1. Razumije kratak tekst poznate tematike pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.7.2. Primjenjuje intonacijska obilježja na kratak govoreni tekst
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.7.3. Govori kratak tekst poznate tematike koristeći se jednostavnim jezičnim strukturama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) EJ A.7.4. Sudjeluje u kratkome razgovoru poznate tematike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) EJ C.7.1. Povezuje i koristi se osnovnim kognitivnim strategijama učenja jezika

    Skraćeni naziv

    Persuasive Techniques

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    26.04.2024.

    Tagovi

    advertising, Persuasive Techniques

    Datum unosa materijala

    14.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara