Encouraging Emphaty through Storytelling predmetna nastava

Encouraging Emphaty through Storytelling predmetna nastava

  • Uređeno prije: 17mj
  • 68
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja za dva nastavna sata namijenjen učenicima trećeg ili četvrtog razreda osnovne škole treća/četvrta godina učenja engleskog jezika na temu Storytelling and Emphaty- Poticanje empatije kroz pričanje priče The Dot. U scenariju poučavanja su zastupljene sve četiri jezične vještine: slušanje, čitanje, govorenje i pisanje. Ostvareni ishodi su iz Komunikacijsko jezične domene te međupredmetne teme Osobni i socijalni razvoj. Scenarij poučavanja je detaljno opisan i sadrži sve potrebno za uspješnu realizaciju dva školska sata: korištenje slikovnih kartica za uvođenje vokabulara TPR metoda učenja pokretom igre na ploči i digitalna igra za učenike izrađena u alatu Learning Apps kojoj učenici mogu pristupiti uz pomoć svojih mobilnih uređaja preko qr koda, radni nastavni listići za učenike i kartice s rečenicama. U završnom dijelu sata predviđeno je vršnjačko vrednovanje prema priloženoj rubrici. U scenariju poučavanja koriste se inovativne metode rada, rad u paru i rad u grupi te je scenarij u potpunosti autorsko djelo. Svi materijali dostupni su s otvorenim pristupom i uz dozvolu uređivanja i daljnjeg korištenja.

    Doprinosi

    Ivana Hrastović Mandarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (1) EJ A.5.1. Razumije kratak i jednostavan tekst poznate tematike pri slušanju i čitanju

    Skraćeni naziv

    LS Encouraging Emphaty

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    11.09.2023.

    Tagovi

    Storytelling

    Datum unosa materijala

    14.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara