Vizualna čarobnjak: Prikaz čarolije i dijelenje mudrosti

Vizualna čarobnjak: Prikaz čarolije i dijelenje mudrosti

  • Uređeno prije: 18mj
  • 62
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja za treći razred srednjih škola po gimnazijskom/četverogodišnjem programu. Scenarij obuhvaća gradivo web dizajna kroz dva školska sata u kojem učenici mogu izrađivati svoje materijale u obliku vizuala samostalno osmišljenog obrta te kroz međusobnu analizu razmišljati o odbrim i lošim aspektima kreiranih dizajnova.

    Doprinosi

    Patrik Lovrek, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Informatika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Informatika-> C. Digitalna pismenost i komunikacija-> C.3.1 planira, razvija, stvara, predstavlja i vrednuje multimedijski projekt
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Informatika-> A. Informacije i digitalna tehnologija-> A.3.1 dizajnira, razvija i objavljuje strukturu povezanih mrežnih stranica s pomoću alata i tehnologija koje se izvode na računalu korisnika
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B. 3.3 koristeći neki grafički modul vizualizira i grafički prikazuje neki problem iz svoje okoline

    Bilješke

    Scenarij poučavanja u sklopu nastave Fakulteta organizacije i informatike iz kolegija Metodika nastave informatike 1.

    Skraćeni naziv

    Scenarij poučavanja

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno (CC BY-NC)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.06.2024.

    Datum unosa materijala

    14.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara