Opis materijala
Materijal sadrži mini-plakate koje su učenici izradili, a koji su poslužili kao polaznica za jednominutno govorenje na zadanu temu nakon istraživanja zadane teme i pripreme za izlaganje. Uz 11 mini-plakata priložen je i materijal u formi nastavnog listića s razrađenim uputama za istraživački rad u grupi na zadanu temu, a povezan s lektirnim djelom Život je san, Pedra Calderona de la Barce. Predviđeni su zadaci namijenjeni istraživanju jedne od šest zadanih tema uz obradu zadane teme djela, ali i istraživanje i povezivanje zadane teme sa suvremenim životom.
Doprinosi
Anči Ritossa Blažević, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Anči Ritossa Blažević, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.1. Učenik govori izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.1. Učenik izražava svoj literarni doživljaj i obrazlaže stavove o književnom tekstu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji-> SŠ HJ C.2.1. Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija-> SŠ HJ A.2.2. Učenik sluša u skladu s određenom svrhom izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.2. Učenik uspoređuje književne tekstove prema temi ili žanru na sadržajnoj i izraznoj razini i primjenjuje književnoteorijske pojmove
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.3. Učenik uspoređuje književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Hrvatski jezik-> B. Književnost i stvaralaštvo-> SŠ HJ B.2.4. Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut tekstom
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.1. Uviđa posljedice svojih i tuđih stavova, postupaka i izbora
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.2. Upravlja svojim emocijama i ponašanjem
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.4.3. Razvija osobne potencijale
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.4.2. Suradnički uči i radi u timu
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.1. Učenik samostalno ili u suradnji s drugima stvara nove sadržaje i ideje ili preoblikuje postojeća digitalna rješenja primjenjujući različite načine za poticanje kreativnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.1. Učenik samostalno provodi složeno istraživanje radi rješenja problema u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.2. Učenik samostalno provodi složeno pretraživanje informacija u digitalnome okružju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.3. Učenik samostalno kritički procjenjuje proces, izvore i rezultate pretraživanja, odabire potrebne informacije
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> C. Istraživanje i kritičko vrednovanje u digitalnome okružju-> ikt C.4.4. Učenik samostalno i odgovorno upravlja prikupljenim informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.2. Učenik argumentira svoje viđenje rješavanja složenoga problema s pomoću IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.4.3. Učenik predočava, stvara i dijeli ideje i uratke o složenoj temi s pomoću IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> A. Ljudska prava-> goo A.4.3. Promiče ljudska prava
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.4.3. Promiče kvalitetu života u zajednici
Skraćeni naziv
Pedro Calderon de la Barca: Život je san - mini plakati
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
17.04.2024.
Tagovi
#Pedro Calderon de la Barca #Život je san #istraživački rad u grupi #izrada mini-plakata
Datum unosa materijala
13.06.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Dijeljenje primjera dobre prakse- eTwinning projekt "Baš je IN biti GREEN 3" - Zeleni izazov
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Izrada nadgrobnih aranžmana
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Poljoprivreda, prehrana i veterina • Poljoprivreda
DOC
Komentari