Virtualni Asistenti: Pomoć u radu s učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama

Virtualni Asistenti: Pomoć u radu s učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama

  • Uređeno prije: 18mj
  • 141
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Cilj je prikazati kako danas Virtualni asistenti postaju neizostavan alat u obrazovanju, posebno za darovite učenike koji zahtijevaju prilagođene metode učenja. Njihova upotreba donosi brojne prednosti koje mogu značajno unaprijediti proces učenja i razvoj darovitih učenika: personalizirano učenje, podrška u istraživanju, samostalnost u učenju, dostupnost i pristupačnost i druge. Kroz upotrebu Brainly platforme pokazat ćemo kako virtualni asistenti predstavljaju vrijedan alat za podršku darovitim učenicima. Njihova sposobnost da prilagode učenje, podrže istraživanje, potiču kritičko mišljenje, promiču samostalnost i osiguraju dostupnost resursa može značajno unaprijediti obrazovanje darovitih učenika i pomoći im da ostvare svoj puni potencijal.

    Doprinosi

    Nada Ratković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Administrator , Osobe s posebnim ovlastima

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> IKT
    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Učenici s POOP

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.06.2024.

    Tagovi

    virtualni asistent, daroviti učenik, Brainly alat

    Datum unosa materijala

    12.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara