Making a good ad

Making a good ad

  • Uređeno prije: 18mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ovaj nastavni materijal pomaže učenicima razviti vještine kritičkoga mišljenja i vještine medijske pismenosti, na engleskom jeziku. Kroz analize različitih marketinških tehnika učenici prepoznaju elemente dobre reklame koji nas potiču da kupimo određeni proizvod. Nakon analize elemenata dobre reklame/oglasa za neke proizvode, učenici izrađuju vlastite reklame, primjenjujući naučeno. Završna aktivnost je vršnjačko vrednovanje, u kojoj učenici daju povratne informacije o reklamama koje su izradili njihove kolegice i kolege iz razreda. Digitalni materijal sadrži poveznice na kviz, reklame, slike i tekstove.

    Doprinosi

    Mirta Kos Kolobarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (1) EJ A.1.5. Sudjeluje u dužemu planiranom i jednostavnome neplaniranom razgovoru
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> SŠ (1) EJ B.1.3. Preispituje i procjenjuje stereotipe i predrasude na svim razinama i u svim oblicima te predlaže strategije za izbjegavanje i - ili prevladavanje nesporazuma, otkrivanje i razgradnju stereotipa i predrasuda
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) EJ A.1.1. Razumije kratak i jednostavan tekst poznate tematike pri slušanju i čitanju

    Skraćeni naziv

    Adverts

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    08.06.2024.

    Tagovi

    medijska pismenost, reklame, Kritičko razmišljanje

    Datum unosa materijala

    10.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara