Utjecaj ERASMUS + mobilnosti na mentalno zdravlje učitelja

Utjecaj ERASMUS + mobilnosti na mentalno zdravlje učitelja

  • Uređeno prije: 18mj
  • 97
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu odobren je projekt iz Erasmus+ programa Europske unije pod nazivom „Traditional children’s stories for a common future – TRACE“. Projekt vrijedan 178.330,00 eura provodio se od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2022. godine u suradnji sa suradnicima iz Hrvatske, Grčke, Latvije i Španjolske. Naša škola OŠ Josip Pupačić bila je partner u projektu. Svrha je Projekta upoznati ciljne skupine, učitelje, edukatore i knjižničare koji rade s djecom u dobi između šest i 12 godina s tradicionalnim dječjim pričama iz partnerskih zemalja, a posredno i s kulturom tih zemalja. U svrhu projekta učitelji su posjetili Grčku i Španjolsku. Osim učenja, učitelji su proveli i ugodno vrijeme u druženju s kolegama, upoznali kulturu drugih naroda. Krenuli smo s izdavačkom djelatnošću. Izdali smo Priručnik s legendama, pričama našeg zavičaja ilustriranu učeničkim radovima. Preveli smo priručnik i na engleski jezik. Objavili ga online te tiskali. Škola je sudjelovala i u ERASMUS + projektu Lets go out, time to move. Tema projekta je bio održivi razvoj. Jedna od mobilnosti je bila odlazak u Finsku gdje smo se družili s učiteljima iz Španjolske, Italije, Latvije. Tijekom boravka u Finskoj, boravili smo u školi, upoznali finski sistem školovanja, obišli nacionalne parkove… Mobilnost i sudjelovanje u ERASMUS projektima ima veoma pozitivan učinak na učitelje.

    Doprinosi

    Marina Fistanić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Skraćeni naziv

    Utjecaj ERASMUS + mobilnosti na mentalno zdravlje učitelja

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    11.03.2024.

    Datum unosa materijala

    09.06.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara