Opis materijala
Scenarij poučavanja i izrađeni digitalni materijali namijenjeni su za primjenu u obrnutoj učionici kao suvremenom pristupu nastavi. Osmišljene su konkretne aktivnosti za učenike koje ih potiču na povezivanje novih znanja s prethodnim iskustvima, sagledavanje ideje iz različitih perspektiva te primjenu kreativnih metoda. Učenici rade zadatke kod kuće i u školi, individualno i u grupama, izrađuju digitalne postere o idealnom kupcu, izrađuju SWOT analizu, analiziraju marketinški splet te postavljaju ciljeve koristeći SMART tehniku. Također, učenici razvijaju misiju i viziju poslovne organizacije te osmišljavaju mini marketinški plan kao završni projekt. Vrednovanje se provodi kroz samovrednovanje učenika, vršnjačko vrednovanje i vrednovanje naučenog prema zadanim rubrikama.
Doprinosi
Tanja Oremuš, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Tanja Oremuš, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
Skraćeni naziv
Planiranje marketinga
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
21.04.2024.
Tagovi
planiranje marketinga, plan marketinga, SWOT analiza, SMART tehnika, ciljani segment
Datum unosa materijala
16.05.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1
Preporučeni materijali
Inovativne metode u procesu poučavanja - DIJELJENJE PRIMJERA DOBRE PRAKSE – GOSPODARSKA POLITIKA
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 2d
1
Inovativne metode u procesu poučavanja - DIJELJENJE PRIMJERA DOBRE PRAKSE – TEMELJNI GOSPODARSKI PROPLEMI
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 2d
1
Komentari