Scenarij poučavanja: Planiranje marketinga

Scenarij poučavanja: Planiranje marketinga

  • Uređeno prije: 19mj
  • 111
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja i izrađeni digitalni materijali namijenjeni su za primjenu u obrnutoj učionici kao suvremenom pristupu nastavi. Osmišljene su konkretne aktivnosti za učenike koje ih potiču na povezivanje novih znanja s prethodnim iskustvima, sagledavanje ideje iz različitih perspektiva te primjenu kreativnih metoda. Učenici rade zadatke kod kuće i u školi, individualno i u grupama, izrađuju digitalne postere o idealnom kupcu, izrađuju SWOT analizu, analiziraju marketinški splet te postavljaju ciljeve koristeći SMART tehniku. Također, učenici razvijaju misiju i viziju poslovne organizacije te osmišljavaju mini marketinški plan kao završni projekt. Vrednovanje se provodi kroz samovrednovanje učenika, vršnjačko vrednovanje i vrednovanje naučenog prema zadanim rubrikama.

    Doprinosi

    Tanja Oremuš, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole

    Skraćeni naziv

    Planiranje marketinga

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    21.04.2024.

    Tagovi

    planiranje marketinga, plan marketinga, SWOT analiza, SMART tehnika, ciljani segment

    Datum unosa materijala

    16.05.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara