Opis materijala
Uoči nadolazeće turističke sezone, objavljujem digitalne sadržaje nastavnog predmeta Marketing za minimalno 10 nastavnih sati.
U prilogu je serija prezentacija koje istražuju različite aspekte marketinških aktivnosti u promociji tradicionalnih jela i vinskih sorti Dalmacije.
Teme poput brendiranja, ekološke proizvodnje i gastro destinacija, otkrivaju kako lokalna kultura i tradicija oblikuju gastronomsku ponudu.
Svaka prezentacija donosi korisne ishode, praktične primjere, kviz i radionicu, pružajući uvid u strategije promocije gastronomskih proizvoda.
Međupredmetne teme:
UPORABA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
ikt D.5.1. Učenik svrsishodno primjenjuje vrlo različite metode za razvoj kreativnosti kombinirajući stvarno i virtualno okružje.
ikt D.5.3. Učenik samostalno ili u suradnji s kolegama predočava, stvara i dijeli nove ideje i uratke s pomoću IKT-a.
OSOBNI I SOCIJALNI RAZVOJ
osr. A.5.1. Razvija sliku o sebi.
osr. A.5.3. Razvija svoje potencijale.
osr. B.5.2. Suradnički uči i radi u timu.
osr. C.5.4. Analizira vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet.
PODUZETNIŠTVO
pod A.5.1. Primjenjuje inovativna i kreativna rješenja.
pod B.5.3. Prepoznaje važnost odgovornoga poduzetništva za rast i razvoj pojedinca i zajednice.
Izvođenje:
Predstavljanje svake teme kroz prezentacije
Provođenje kvizova za provjeru znanja nakon svake prezentacije
Održavanje radionica za praktičnu primjenu naučenog gradiva
Proširivanje znanja:
Rasprava o svakoj temi nakon prezentacija i kvizova
Dodatne aktivnosti poput istraživanja ili projekata vezanih uz teme
Povezivanje s stvarnim primjerima i terenskim posjetima ako je moguće
Ovako strukturiran sadržaj omogućit će dublje razumijevanje tema i interaktivno učenje kroz kvizove i radionice.
https://wakelet.com/wake/8fRo2oHPyCgcEB738pZwE
Doprinosi
Magda Barišić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Magda Barišić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
Skraćeni naziv
Marketinške aktivnosti
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno (CC BY-NC)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
20.12.2023.
Datum unosa materijala
14.05.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – POJAM I SADRŽAJ ZALIHA, KALKULACIJA NABAVNE CIJENE ZALIHA – TROŠKOVI KUPNJE I PROSJEČNI TROŠKOVI KUPNJE
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 3d
1
Guess the Christmas song challenge - kviz za sat EJ za učenike 5.- 8.r. ( za jedan školski sat)
Klaudina Mumić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Strani jezik
PPTX
Komentari