Smjernice u procesu prilagodbe za učenike s teškoćama u učenju

Smjernice u procesu prilagodbe za učenike s teškoćama u učenju

  • Uređeno prije: 19mj
  • 272
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Prvi dio članka se odnosi na zakonsku regulativu. Kod djece s teškoćama u učenju i odstupanjima u razvoju često smo usmjereni na njihove teškoće. Malo poznajemo i ističemo njihove dobre osobine. Cilj individualizacije jest razumjeti osobitost učenika i primjenjivati one postupke koji će pozitivno djelovati na učenika.U članku će također biti riječi o realnosti i objektivnim teškoćama u praksi, ciljevima koji su preopsežni i neprecizno definirani, realizaciji koja je najčešće na samom učitelju zbog nedostataka timskog rada.

    Doprinosi

    Ivana Šabić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Administrator , Osobe s posebnim ovlastima

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Stručno usavršavanje nastavnika

    Bilješke

    Teorija , pravilnici mogućnosti i realnost su obuhvaćeni u ovom članku. Glavni cilj je pomoć učiteljima u svakodnevnom radu.

    Skraćeni naziv

    Smjernice za IK

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Copyright - Sva prava zadržana

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    07.05.2024.

    Datum unosa materijala

    07.05.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara