Opis materijala
Nastavna aktivnost kroz igrifikaciju. Escape room igra u 10 koraka u kojoj učenici razvijaju vještine rješavanja problema, čitanja kodova i kriptografije. Dobna skupina: 14-16 godina. Može se koristiti kao ponavljanje gradiva ili kroz fakultativnu ili projektnu nastavu.
Doprinosi
Tina Cvijanović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Tina Cvijanović, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje
Skraćeni naziv
Riješi problem i dođi do cilja
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
09.04.2024.
Datum unosa materijala
09.04.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Aktivnost: Igra šiframa, 8.razred
Valentina Blašković, Silvana Svetličić
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Informatika i Osnove informatike
DOCX
Matematički Escape room dinosaura
Marina Vukančić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Matematika
Uređeno prije: 28d
1
Komentari