Opis materijala
Uporaba digitalne tehnologije omogućuje inovativne strategije učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva, Hrvatskoga jezika, Likovne kulture i Glazbene kulture.
Digitalna tehnologija može unaprijediti, učiniti zanimljivijima i učinkovitijima i učenje i poučavanje. Njome se poučavanje prilagođava interesima i potrebama učenika te se učenici uključuju u nove mogućnosti učenja.
Doprinosi
Anita Bulić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Anita Bulić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.1.1. Planiranje - Na poticaj i uz pomoć učitelja učenik određuje cilj učenja i odabire pristup učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.1.2. Praćenje - Na poticaj i uz pomoć učitelja prati svoje učenje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.1.4. Kritičko mišljenje - Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.1.2. Opisuje raznolikost u prirodi i razlike među ljudima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.4. Razvija radne navike
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.1.3. Pridonosi skupini
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.1.2. Učenik se uz učiteljevu pomoć služi odabranim uređajima i programima
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas-> PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.1.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.1.2. Učenik pjeva-izvodi pjesme i brojalice
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.1.1. učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.1.1. Učenik razlikuje likovno i vizualno umjetničko djelo te prepoznaje osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.1.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.1.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje svoj rad i vlastiti doživljaj stvaranja
Skraćeni naziv
Zima
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
20.01.2022.
Datum unosa materijala
27.03.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
108 neurorazvojnih izazova za rad u učionici i vani (za sve razrede) - talijanski jezik
Danijela Valenta
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Zdravlje
DOCX
108 neurorazvojnih izazova za rad u učionici i vani (za sve razrede) - francuski jezik
Danijela Valenta
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Zdravlje
DOCX
Komentari