Promjene u prirodi - Zima

Promjene u prirodi - Zima

  • Uređeno prije: 20mj
  • 142
  • Nema stručne ocjene
  • PDF
Online pregledPreuzmite

    Opis materijala

    Uporaba digitalne tehnologije omogućuje inovativne strategije učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva, Hrvatskoga jezika, Likovne kulture i Glazbene kulture. Digitalna tehnologija može unaprijediti, učiniti zanimljivijima i učinkovitijima i učenje i poučavanje. Njome se poučavanje prilagođava interesima i potrebama učenika te se učenici uključuju u nove mogućnosti učenja.

    Doprinosi

    Anita Bulić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> A. Hrvatski jezik i komunikacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Hrvatski jezik-> C. Kultura i mediji
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.1.1. Planiranje - Na poticaj i uz pomoć učitelja učenik određuje cilj učenja i odabire pristup učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.1.2. Praćenje - Na poticaj i uz pomoć učitelja prati svoje učenje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.1.4. Kritičko mišljenje - Učenik oblikuje i izražava svoje misli i osjećaje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.1.1. Prepoznaje važnost dobronamjernoga djelovanja prema ljudima i prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.1.1. Identificira primjere dobroga odnosa prema prirodi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.1.2. Opisuje raznolikost u prirodi i razlike među ljudima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.1. Razvija sliku o sebi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.2. Upravlja emocijama i ponašanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.1.4. Razvija radne navike
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> C. Ja i društvo-> osr C.1.3. Pridonosi skupini
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.1.2. Razvija komunikacijske kompetencije
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.1.2. Učenik se uz učiteljevu pomoć služi odabranim uređajima i programima
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Građanski odgoj i obrazovanje-> C. Društvena zajednica-> goo C.1.1. Sudjeluje u zajedničkom radu u razredu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas-> PID OŠ A.1.1. Učenik uspoređuje organiziranost u prirodi opažajući neposredni okoliš
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> A.B.C.D. Istraživački pristup-> PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Priroda i društvo-> B. Promjene i odnosi-> PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.1.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.1.2. Učenik pjeva-izvodi pjesme i brojalice
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.1.1. učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.1.1. Učenik razlikuje likovno i vizualno umjetničko djelo te prepoznaje osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.1.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.1.2. Učenik uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te opisuje svoj rad i vlastiti doživljaj stvaranja

    Skraćeni naziv

    Zima

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    20.01.2022.

    Datum unosa materijala

    27.03.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara