Opis materijala
👀 Digitalni kviz:
Kviz sadrži zadatke kojih sam ja autor.
Izuzev nekih od zadataka, za koje je napisano da su preuzeti iz Zbirke zadataka koje učenici koriste kao odobreno učilo od MZO, ili s ispita DM.
Ovakav oblik vrednovanja i ocjenjivanja omogućava efikasnu, individualnu i automatsku povratnu informaciju o ukupnom uspjehu i rezultatu rješavanja zadataka, te obrazloženje i rješenje za svaki zadatak pojedinačno.
Nakon završetka proslijedim svakom učeniku individualno "Objavu rezultata" koja sadrži:
a) samo učenikove odgovore, te je li i koje pitanje i zadatak točan, a za koji učenik nije ostavio ispravan odgovor,
b) za svako pitanje i zadatak sadržan je postupak i obrazloženje kako se dođe do rješenje,
c) konačno, objava sadrži točan odgovor.
Digitalni kviz pruža mogućnosti ostvarenja uloge asistivne tehnologije, to znači ostvarenje jednakih uvjeta obrazovanja za učenike na primjer kod kojih se manifestira disleksija i disgrafija.
Povratna informacija učeniku o njegovom radu je vrlo značajna.
Pokazatelj je trenutnog rada, znanja i spoznaja o provjeravanoj i vrednovanoj temi.
Pravodobna povratna informacija omogućava učeniku organizirati svoje učenje prema svojim planovima.
Ovaj kviz je priređen u "google forms" obliku. Sastoji se od pitanja s višestruko ponuđenim odgovorima pri čemu je za svaki od pitanja ispravan samo jedan od ponuđenih odgovora, te pitanja s kratkim odgovorom. Kviz se sastoji od 11 pitanja koja su svako bodovani i što je odmah vidljivo pristupniku za svako pitanje. Ukupan broj bodova je 16. Svako otvaranje kviza promijeni redoslijed pitanja. Nakon završetka kviza i podnošenja svojih odgovora, autoru je vidljiv pristup i podnesak, nakon čega pristupnik uz dostupnu mail adresu može dobiti povratnu informaciju o svojim odgovorima. Zapravo, mail adresu je obavezno upisati. Sveobuhvatni značaj i vrijednost kviza se spozna nakon primitka povratne informacije. Zbog čega? Uz naznaku točnog odgovora za svako pitanje, priloženo je i detaljno obrazloženje za točan odgovor. Kviz iz lekcija Gravitacijsko međudjelovanje i Centripetalna sila. Vrijeme za izradu Quiza je maksimalno 15 minuta. Za svaki pitanje je točan jedan od ponuđenih odgovora. Za pitanja kratkog odgovora, obavezno upisati rješenje prema uputi u zadatku. Za svako od pitanja odabrati, odnosno upisati svoj odgovor. Gdje je potrebno koristiti ubrzanje sile teže, koristi vrijednost za g = 10 m/s^2. Ljestvica postignuća: < 8 nedovoljan, 8, 9 dovoljan, 10, 11, 12 dobar, 13, 14 v. dobar, 15, 16 odličan. Kviz je prilagođen učenicima s poteškoćama kao što su disleksija i disgrafija. Moguće je odabrati vrstu i veličinu fonta za sastavljanje kviza. Također, ovakav pristup rješava problem sporog pisanja kod kojih učenika je i to problem. Razumljivo, ovo je samo jedan od oblika vrednovanja koji je moguće koristiti za formativno i sumativno vrednovanje.
Doprinosi
Slavica Bernatović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Slavica Bernatović, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika
- Informativni i dokumentarni sadržaji-> IKT-> Korištenje tehnologije u obrazovanju
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.1.3. Primjenjuje II. Newtonov zakon
Skraćeni naziv
Gravitacijska sila i Centripetalna sila
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
04.02.2024.
Tagovi
gravitacijska sila, centripetalna sila, digitalni kviz
Datum unosa materijala
04.02.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Reljef Hrvatske
Dinko Marin
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Geografija
PDF
Veliko početno slovo (blagdani, praznici, kulturne, umjetničke, političke, znanstvene i ostale društvene priredbe) - ponavljanje - priprema za nastavni sat Hrvatskoga jezika
Silvija Švelinger
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
Komentari