Scenarij poučavanja

Scenarij poučavanja

  • Uređeno prije: 22mj
  • 70
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Scenarij poučavanja "Naša priča o igračkama" kombinira kreativnost, matematiku i ekologiju kako bi potaknuo učenike na interaktivno učenje kroz programiranje u Scratchu. Kroz motivirajući uvod, učenici su potaknuti da razmisle o vrijednostima svojih omiljenih igračaka i njihovom utjecaju na svijet oko sebe. Kroz upotrebu Scratcha, učenici biraju i stvaraju digitalne likove koji odražavaju važne životne vrijednosti poput ekologije i prijateljstva. Kroz proces stvaranja likova i svjetova, učenici razvijaju kreativne vještine i istražuju mogućnosti digitalnog dizajna. Ovaj scenarij potiče učenike na refleksiju o važnim temama dok istovremeno razvijaju svoje vještine programiranja i digitalne kreativnosti.

    Doprinosi

    Diana Remenar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole

    Bilješke

    Materijal se koristi kao smjernica za nastavnike koji žele provesti interaktivnu i kreativnu nastavu kroz programiranje u Scratchu. Nastavnici mogu koristiti ovaj scenarij kao temelj za planiranje i vođenje nastave, prilagođavajući ga potrebama i interesima svojih učenika. Učenici bi trebali imati pristup računalima s instaliranim Scratchom kako bi mogli pratiti upute i stvarati svoje digitalne likove i svjetove.

    Skraćeni naziv

    Naša priča o igračkama

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    23.01.2024.

    Tagovi

    Scratch, 4 razred osnovne škole, blokovsko programiranje

    Datum unosa materijala

    31.01.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara