Opis materijala
* Digitalni kviz_Količina gibanja i Zakon očuvanja količine gibanja:
Kviz sadrži zadatke kojih sam ja autor, izuzev samo nekih za koje je napisano da su preuzeti iz Zbirke zadataka koje učenici koriste kao odobreno učilo od MZO, ili s ispita DM. Ovakav oblik vrednovanja i ocjenjivanja omogućava efikasnu, individualnu i automatsku povratnu informaciju o ukupnom uspjehu i rezultatu rješavanja zadataka, te obrazloženje i rješenje za svaki zadatak pojedinačno. Digitalni kviz pruža mogućnosti ostvarenja uloge asistivne tehnologije, to znači ostvarenje jednakih uvjeta obrazovanja za učenike na primjer kod kojih se manifestira disleksija i disgrafija.
Zbog pisanja odgovarajućim fontom, potom i veličinom fonta. Ali, kako je kviz digitalno oblikovan i učenik ga rješava upotrebom digitalnog uređaja (osobnog mobitela, laptopa, računala, ....) uvijek je veličinu fonta moguće i dodatno prilagoditi. Mnoga od pitanja i zadataka su formirana što je moguće s manje teksta te uz intrigantnu slikovnu ilustraciju.
*
*
*
Ovaj kviz je priređen u "google forms" obliku. Sastoji se od pitanja s višestruko ponuđenim odgovorima, pri čemu je za svaki od pitanja ispravan jedan od ponuđenih odgovora.
Kviz se sastoji od 10 pitanja koja su svako bodovano s 1 bodom, a četiri zadatka su bodovana s 2 boda. Ukupan broj bodova je 14. Pitanja obuhvaćaju lekciju Količina gibanja i Zakon očuvanja količine gibanja.
Svako otvaranje kviza promijeni redoslijed pitanja. Nakon završetka kviza i podnošenja svojih odgovora, autoru je vidljiv pristup i podnesak odgovora, nakon čega pristupnik uz dostupnu mail adresu dobije povratnu informaciju o svojim odgovorima.
Zapravo, mail adresu je obavezno upisati. Sveobuhvatni značaj i vrijednost kviza se spozna nakon primitka povratne informacije. Zbog čega? Uz naznaku točnog odgovora za svako pitanje, autorica je priložila i detaljno obrazloženje za točan odgovor.
Učeniku vrlo interesantna aktivnost. Iznenađuje s koliko pozornosti učenik, doslovce svaki učenik pristupa ovoj aktivnosti izrade Quiza. Ovu aktivnost bilježim kao formativnu povratnu informaciju.
Doprinosi
Slavica Bernatović, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Slavica Bernatović, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ B.1.4. Primjenjuje III. Newtonov zakon i zakon očuvanja količine gibanja
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ A.1.8. FIZ SŠ B.1.8. FIZ SŠ C.1.8. FIZ SŠ D.1.8. Rješava fizičke probleme
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Fizika-> B. Međudjelovanja-> FIZ SŠ A.1.9. FIZ SŠ B.1.9. FIZ SŠ C.1.9. FIZ SŠ D.1.9. Istražuje fizičke pojave
Skraćeni naziv
Kviz: Količina gibanja i Zakon očuvanja količine gibanja
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
15.01.2024.
Tagovi
količina gibanja, zakon očuvanja količine gibanja, elastični i neelastični sudar
Datum unosa materijala
15.01.2024.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Patrijarsi - suci - kraljevi, kahoot kviz
Vesna Avsec
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Vjeronauk
Uređeno prije: 2mj
1
Biblija - kahoot kviz
Vesna Avsec
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Vjeronauk
Uređeno prije: 2mj
1
Komentari