Opis materijala
Prilikom učenja tehnike primjene ponavljanja u algoritmu (petlji) ovo je pronalaženje prostih brojeva u zadanom intervalu je smatram ovo odličnim zadatkom za učenike čijom realizacijom ostvarujemo nekoliko ciljeva nastave informatike/matematike:
• razumijevanje što su prosti brojevi
• usvajanje uvodne matematičke teorije prostih brojeva
• generiranje slučajnih (pseudo) brojeva
• mogući algoritmi provjere prostog broja
• usvajanje algoritamskog rješenja primjenom petlje for
• uvođenje kontrolne varijable, ovisno o njenoj vrijednosti ispisujemo rješenje
• primjena naredbe break – prekid izvođenja petlje kada više ona nije potrebna
• upoznavanje s funkcijom perf_counter() modula time
• kritičko promišljanje o efikasnosti pojedinog algoritma
Doprinosi
Damir Petravić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Damir Petravić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.1.3 razvija algoritam i stvara program u odabranome programskom jeziku rješavajući problem uporabom strukture grananja i ponavljanja
Bilješke
Nastavna jedinica predviđena za naprednu primjenu konstrukcijskog algoritma ponavljanje prilikom usvajanja vještina osnova programiranja.
Skraćeni naziv
Provjera je li učitani broj prost
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno (CC BY-NC)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
01.12.2023.
Datum unosa materijala
31.12.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Kviz: Naredbe za kotiranje u AutoCAD-u
Biljana Radišić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Strojarstvo, brodogradnja i metalurgija
Uređeno prije: 4d
1
AZIJA - ponavljanje
Dinko Marin
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Geografija
PDF
Komentari