Likovna kultura - Oblik i funkcija

Likovna kultura - Oblik i funkcija

  • Uređeno prije: 23mj
  • 112
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Osmišljavanje dizajna i funkcije uporabnog stroja za čišćenje plaže ili podmorja..

    Doprinosi

    Aleksandra Radunić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava koristeći se likovnim i vizualnim jezikom
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.6.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.6.2. Učenik opisuje stvaralački proces, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.3.1. Može objasniti kako stanje u okolišu utječe na dobrobit
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.2. Sudjeluje u aktivnostima koje promiču održivi razvoj u školi, lokalnoj zajednici i šire
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.1. Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje

    Skraćeni naziv

    Oblik i funkcija

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    18.10.2021.

    Datum unosa materijala

    18.12.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Komentari

    Nema komentara