Opis materijala
Osmišljavanje dizajna i funkcije uporabnog stroja za čišćenje plaže ili podmorja..
Doprinosi
Aleksandra Radunić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Aleksandra Radunić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.1. Učenik istražuje i interpretira različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava koristeći se likovnim i vizualnim jezikom
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> C. Umjetnost u kontekstu-> OŠ LK C.6.1. Učenik analizira i u likovnom i vizualnom uratku ispituje utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> A. Stvaralaštvo i produktivnost-> OŠ LK A.6.3. Učenik u vlastitome izražavanju koristi tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Likovna kultura-> B. Doživljaj i kritički stav-> OŠ LK B.6.2. Učenik opisuje stvaralački proces, opisuje i uspoređuje svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazuje na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.1. Upravljanje informacijama - Učenik samostalno traži nove informacije iz različitih izvora, transformira ih u novo znanje i uspješno primjenjuje pri rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> A. Primjena strategija učenja i upravljanja informacijama-> uku A.3.3. Kreativno mišljenje - Učenik samostalno oblikuje svoje ideje i kreativno pristupa rješavanju problema
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> C. Upravljanje emocijama i motivacijom u učenju-> uku C.3.3. Interes - Učenik iskazuje interes za različita područja, preuzima odgovornost za svoje učenje i ustraje u učenju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.1. Prosuđuje kako različiti oblici djelovanja utječu na održivi razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> C. Dobrobit-> odr C.3.1. Može objasniti kako stanje u okolišu utječe na dobrobit
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> A. Povezanost-> odr A.3.3. Razmatra uzroke ugroženosti prirode
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Održivi razvoj-> B. Djelovanje-> odr B.3.2. Sudjeluje u aktivnostima koje promiču održivi razvoj u školi, lokalnoj zajednici i šire
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.3.1. Razvija sliku o sebi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> A. Funkcionalna i odgovorna uporaba IKT-a-> ikt A.3.1. Učenik samostalno odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 6. razred-> Učiti kako učiti-> B. Upravljanje svojim učenjem-> uku B.3.4. Samovrednovanje - samoprocjena - Učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate, procjenjuje ostvareni napredak te na temelju toga planira buduće učenje
Skraćeni naziv
Oblik i funkcija
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
18.10.2021.
Datum unosa materijala
18.12.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Preporučeni materijali
Poljoprivreda – sklad prirodnih i društvenih čimbenika
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 4. razred • Geografija
Veliko početno slovo (blagdani, praznici, kulturne, umjetničke, političke, znanstvene i ostale društvene priredbe) - ponavljanje - priprema za nastavni sat Hrvatskoga jezika
Silvija Švelinger
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik
Komentari