Primjer dobre prakse (uporaba inovativnih metoda poučavanja) - korištenje programskog jezika Scratch u poučavanju (dva nastavna sata)

Primjer dobre prakse (uporaba inovativnih metoda poučavanja) - korištenje programskog jezika Scratch u poučavanju (dva nastavna sata)

  • Uređeno prije: 26mj
  • 203
  • Nema stručne ocjene
  • PNG

    Obrazovni detalji

    Vrsta obrazovnog sadržaja

    Obrazovna igra, Obrazovni element

    Kome je materijal namijenjen

    učiteljima i nastavnicima, učenicima, roditeljima, javnosti

    Razina interaktivnosti

    srednja razina interaktivnosti

    Dob ciljane skupine

    srednjoškolska dob

    Vrijeme potrebno za obradu

    jedan do tri sata

    Način korištenja materijala

    .

    Tehnički detalji

    Format

    png

    Veličina

    0.11 MB

    Upute za instalaciju

    Učitati QR kod ili otvoriti slijedeći link: https://scratch.mit.edu/projects/762079042/fullscreen/

    Prilagođeno mobilnim platformama

    da

    Ostali detalji

    Plaćanje

    ne

    Komentari

    Nema komentara