Poslovno dopisivanje kao dio promidžbe tvrtke

Poslovno dopisivanje kao dio promidžbe tvrtke

  • Uređeno prije: 31mj
  • 108
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Radionica i upute za uporabu poslovnog dopisivanja u poslovanju tvrtke (pripremljeno za potreba RCK Panonika)

    Doprinosi

    Zvjezdana Farkaš, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Zvjezdana Farkaš, Autor
    Ksenija Krizmanić Horvat, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Komercijalist
    • Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Poslovno dopisivanje kao dio promidžbe tvrtke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.06.2023.

    Tagovi

    poslovno dopisivanje, promidžba, memorandum, oblikovanje dopisa, bitni i sporedni elementi dopisa

    Datum unosa materijala

    24.04.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara