Opis materijala
Cilj ovog projektnog zadatka je upoznati način izrade jednostavnih programa rabeći različite programske jezike (grafička okružja). Ujedno prepoznati što je problem analizirati korake za njegovo rješavanje. Razumjeti način na koji nastaju programi koji se svakodnevno koriste na računalu te primijeniti prethodno stečena znanja u cilju izrade programskih rješenja edukativni računalnih igara programa koji regulira mikro:bit mikrokontroler.
Doprinosi
Tomislav Leček, Autor
Tamara Ređep, Autor
Tomislav Leček, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Tea Pavičić Zajec, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.1 Koristi se programskim alatom za stvaranje programa u kojemu se koristi ulaznim i izlaznim vrijednostima te ponavljanjem
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Informatika-> B. Računalno razmišljanje i programiranje-> B.5.2 Stvara algoritam za rješavanje jednostavnoga zadatka, provjerava ispravnost algoritma, otkriva i popravlja pogreške
Bilješke
Skraćeni naziv
Grafičko okružje programskih alata - Microsoft block/Sc
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
15.06.2023.
Tagovi
Programiranje, Micro:bit, Scratch, igre, Microsoft, mikrokontroler, block
Datum unosa materijala
13.05.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Uređivanje prezentacije i animacijski učinci - Kahoot kviz za ponavljanje
Krešo Urek
Obrazovna igra
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Informatika
Uređeno prije: 5mj
1
Aktivnosti: Tradicijska baština, 4. razred OŠ
Gordana Košćec Bousfield, Stanka Pinjuh, Elizabeta Haničar
Didaktičko-metodičke upute za učenike s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Likovna kultura • 4. razred OŠ
Komentari