Prilagodba aktivnosti za darovite učenike: Ostern / Uskrs

Prilagodba aktivnosti za darovite učenike: Ostern / Uskrs

  • Uređeno prije: 30mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ogledni primjer prilagodbi sadržaja metoda i aktivnosti za darovite učenike Međupredmetna tema Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije Domena Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju Nastavna jedinica Ostern / Uskrs Razred 8. razred osnovne škole 5. godina učenja Odgojno-obrazovni ishod ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti. ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture. Tijek nastavnoga sata UVOD Učitelj prije sata sakrije po razredu slova koja daju riječ Ostern (Uskrs). Na taj način motivira učenike za rad. Učenici traže slova i kada ih pronađu trebaju otkriti riječ odnosno temu sata. Budući da je riječ kratka učenici mogu kombiniranjem slova lako doći do rješenja. GLAVNI DIO Učitelj pokazuje učenicima prezentaciju u kojoj su sadržani osnovni pojmovi povezani s temom. Nakon prezentacije daroviti učenici izrađuju digitalan kviz u alatu Quizizz. Na raspolaganju imaju prezentaciju koju mogu pregledavati koliko žele a moguće je i ispisati slajdove ovisno o materijalnim uvjetima. Zadatak je osmisliti 10 pitanja na temelju prezentacije. Poželjno je koristiti različite tipove pitanja jer alata nudi brojne mogućnosti: pitanja otvorenog tipa višestrukog izbora crtanja i sl. Učitelj pomaže po potrebi. Nakon što je kviz gotov učenici ga igraju u razredu. Dobra stvar kod alata Quizizz je to što se ne mora nužno igrati preko mobitela. Naime postoji i offline način igre: učitelj ispiše kartice s QR kodovima i podijeli ih učenicima tako da svaki učenik dobije svoju „igraću kartu“. Na kartici su stranice kvadrata koji čini QR kod označene slovima A B C i D. Okretanjem kartice na odgovarajuće slovo učenik rješava kviz. Učitelj skenira sve kartice nakon svakog pitanja a rezultati se automatski prikazuju. ZAVRŠETAK Razgovor o provedenoj igri. Učitelj postavlja pitanja o težini i zanimljivosti zadataka učenici komentiraju što im se (nije) svidjelo i što bi eventualno promijenili. Sadržaji koji se koriste u aktivnostima -        Prezentacija: https://www.canva.com/design/DAFe9h62slE/p7sWoX59CyYpMH3O-Irrdg/view?utm_content=DAFe9h62slE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink -        Kviz: https://quizizz.com/admin/quiz/6429a8eecea3a3001dfa0a73?source=quiz_share Primjeri vrednovanja za učenje vrednovanja kao učenje ili naučenog Vrednovanje za učenje: -        razgovor o uspješnosti izrade i rješavanja kviza

    Doprinosi

    Josip Jelčić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.1. Učenik se izražava kreativno služeći se primjerenom tehnologijom za stvaranje ideja i razvijanje planova te primjenjuje različite načine poticanja kreativnosti
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije-> D. Stvaralaštvo i inovativnost u digitalnome okružju-> ikt D.3.3. Učenik stvara nove uratke i ideje složenije strukture
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.1. Učenik razumije srednje duge i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> OŠ (2) NJ A.8.4. Učenik piše kratke i jednostavne tekstove
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> B. Međukulturna komunikacijska kompetencija-> OŠ (2) NJ B.8.1. Učenik na različitim primjerima objašnjava sličnosti i razlike između vlastite kulture i drugih kultura u različitim aspektima svakodnevnoga života
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 8. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> C. Samostalnost u ovladavanju jezikom-> OŠ (2) NJ C.8.1. Učenik bira i primjenjuje veći broj strategija učenja i uporabe jezika

    Bilješke

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.06.2023.

    Tagovi

    kviz, Uskrs, Deutsch, jezik, Ostern, njemački

    Datum unosa materijala

    12.06.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara