Opis materijala
Nastavna priprava opisuje faze projekta izrade igre u aplikaciji TaleBlazer za učenika višeg razreda srednje škole.
Cilj je podići svijest o važnosti učenja jezika i nužnosti unaprjeđenja digitalne pimenosti. Učenje s odvija kroz duži vremenski period kako na licu mjesta tako i online. U školi učenici odlučuju o članovima tima i mjestima koja će uljkučiti u svoju igru. Radeći online na zajedničkom dokumentu od kuće pišu kratak i učinkovit opis odabranih stranica i smišljaju zadatak povezan sa svakom stranicom. Učitelj daje povratnu informaciju usavršavaju svoj rad u školi a zatim kreiraju svoju igricu koristeći tekstove zadatke koje su pripremili i fotografije koje su snimili u aplikaciji TaleBlazer.
Igra u nastavi pokazala se vrlo učinkovitom jer je učenik u središtu učenja. Potiče se kreativnost razvijanje vještine stranih jezika kao i vještine digitalne pimenosti.
Doprinosi
Željka Brezni, Autor
Željka Brezni, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik
Bilješke
Skraćeni naziv
igrifikacija
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
njemački
Datum izrade materijala
09.06.2023.
Tagovi
IGRA, IKT, virtualno, digitalizacija, interakcija
Datum unosa materijala
09.06.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Igrifikacija u STEM obrazovanju Gamification for STEM education
Helga Kraljik, Ivana Imbrija
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti • 2. razred
Teaching English outside the classroom
Ivana Hrastović Mandarić
Predavanje; prezentacija
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole
Komentari