Gamification

Gamification

  • Uređeno prije: 26mj
  • 69
  • Nema stručne ocjene
  • DOCX

    Opis materijala

    Nastavna priprava opisuje faze projekta izrade igre u aplikaciji TaleBlazer za učenika višeg razreda srednje škole. Cilj je podići svijest o važnosti učenja jezika i nužnosti unaprjeđenja digitalne pimenosti. Učenje s odvija kroz duži vremenski period kako na licu mjesta tako i online. U školi učenici odlučuju o članovima tima i mjestima koja će uljkučiti u svoju igru. Radeći online na zajedničkom dokumentu od kuće pišu kratak i učinkovit opis odabranih stranica i smišljaju zadatak povezan sa svakom stranicom. Učitelj daje povratnu informaciju usavršavaju svoj rad u školi a zatim kreiraju svoju igricu koristeći tekstove zadatke koje su pripremili i fotografije koje su snimili u aplikaciji TaleBlazer. Igra u nastavi pokazala se vrlo učinkovitom jer je  učenik u središtu učenja. Potiče se kreativnost razvijanje vještine stranih jezika kao i vještine digitalne pimenosti.

    Doprinosi

    Željka Brezni, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    igrifikacija

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    njemački

    Datum izrade materijala

    09.06.2023.

    Tagovi

    IGRA, IKT, virtualno, digitalizacija, interakcija

    Datum unosa materijala

    09.06.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara