Opis materijala
U medijima EMOCIJE IGRAJU VAŽNU ULOGU. Različiti medijski sadržaji programi i prizori mogu nas nasmijati naljutiti dosađivati nam ili nas dirnuti u dušu. Čak i kad su pojedine poruke u medijima zamišljene tako da prenose određene emocije medijski sadržaj može se uvijek tumačiti na više načina pa će ljudi na njega reagirati različito. Dio medijske pismenosti upravo je prepoznavanje metoda kojima se utječe na naše emocije kao i prepoznavanje važnosti emocija u vlastitim medijskim sadržajima. Ciljevi: razvijanje medijske i emocionalne pismenosti emocionalne inteligencije i empatije. Ishodi: definiranje što su to emocije razlikovati osnovne i složene emocije odnosno ugodne i neugodne i nabrojati ih prepoznati vlastite i tuđe emocije razumjeti važnost i ulogu emocija za vlastitu dobrobit i odnose (naučiti kako sami sebi možemo pomoći) osvijestiti emocije koje pobuđuju mediji odnosno kontrolirati utjecaj različitih medijskih sadržaja na naše emocije.
Doprinosi
Siniša Roknić, Autor
Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih
Bilješke
Skraćeni naziv
MEDIJI I EMOCIJE
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
09.06.2023.
Tagovi
Emocije, empatija, emocionalna inteligencija, mediji, emocionalna pismenost
Datum unosa materijala
07.03.2023.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Sukobljavaju li se znanost i Biblija?
Sani Gilja
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Vjeronauk
Razvijenost države i udio stanovništva s tercijarnom razinom obrazovanja (razina 5-8)
Karmen Boroša Kokić
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Geografija
PDF
Komentari