MEDIJI I EMOCIJE

MEDIJI I EMOCIJE

  • Uređeno prije: 26mj
  • 191
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    U medijima EMOCIJE IGRAJU VAŽNU ULOGU. Različiti medijski sadržaji programi i prizori mogu nas nasmijati naljutiti dosađivati nam ili nas dirnuti u dušu. Čak i kad su pojedine poruke u medijima zamišljene tako da prenose određene emocije medijski sadržaj može se uvijek tumačiti na više načina pa će ljudi na njega reagirati različito. Dio medijske pismenosti upravo je prepoznavanje metoda kojima se utječe na naše emocije kao i prepoznavanje važnosti emocija u vlastitim medijskim sadržajima. Ciljevi: razvijanje medijske i emocionalne pismenosti emocionalne inteligencije i empatije. Ishodi: definiranje što su to emocije razlikovati osnovne i složene emocije odnosno ugodne i neugodne i nabrojati ih prepoznati vlastite i tuđe emocije razumjeti važnost i ulogu emocija za vlastitu dobrobit i odnose (naučiti kako sami sebi možemo pomoći) osvijestiti emocije koje pobuđuju mediji odnosno kontrolirati utjecaj različitih medijskih sadržaja na naše emocije.

    Doprinosi

    Siniša Roknić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 7. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> B. Ja i drugi-> osr B.3.1. Obrazlaže i uvažava potrebe i osjećaje drugih

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    MEDIJI I EMOCIJE

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    09.06.2023.

    Tagovi

    Emocije, empatija, emocionalna inteligencija, mediji, emocionalna pismenost

    Datum unosa materijala

    07.03.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara