Projekt Branding Between Borders

Projekt Branding Between Borders

  • Uređeno prije: 26mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    U školskoj godini 2022./23. Srednja škola Ban Josip Jelačić provela je međunarodni projekt Branding Between Borders koji je financijski pomoglo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja putem Natječaja za podršku međunarodnoj suradnji s partnerima iz Norveške i Italije. Najviši pojedinačni iznos potpore koji daje Ministarstvo bio je 20 000 kuna a škola je na temelju projektnog prijedloga uspjela dobiti taj iznos. Projektna suradnja se odvijala na platformi eTwinning te smo u godini dana realizirali tri fizička susreta u svaku partnersku školu. Cilj projekta bio je istražiti najvažnije elemente u modernom marketingu. Učenici su istraživali kako izgraditi brend u suradnji s pojedincima i tvrtkama iz zemalja sudionica projekta. Tijekom trajanja projekta učenici su izradili brojne digitalne radove te su radili na razvijanju svoje osobne i socijalne kompetencije promišljanjem o tome kako društveni mediji i osobno brendiranje utječu na digitalnu generaciju. Program prve mobilnosti u sklopu ovog projekta bio je bogat aktivnostima koje su se provodile u školi ali i terenskom nastavom. Prije dolaska na mobilnost učenici su istražili koji su najbolje brendirani gradovi u njihovoj zemlji te su rezultate svojih istraživanja predstavili projektnim partnerima. Učenici su bili podijeljeni u pet međunarodnih timova te su cijeli tjedan odrađivali sve zadatke surađujući i time razvijajući svoje suradničke i interkulturalne kompetencije. Prvi im je zadatak bio izraditi logo projekta. Srijedu i četvrtak proveli su na terenskoj nastavi upoznajući kulturnu baštinu prirodne ljepote te uspješne tvrtke koje svoje djelovanje povezuju s održivim razvojem. Zadnji su dan proveli u školi a učenici su s materijalima koje su prikupljali tijekom tjedna izrađivali završne rezultate: video i brošuru u kojima promoviraju Roccellu Ionicu kao turističku destinaciju odnosno razvijaju strategiju kako od grada napraviti turistički brend. Nakon prezentacije uradaka nastavnici su prema unaprijed zadanim kriterijima proglasili tim koji je najbolje odradio zadatak. Mobilnost u Hrvatskoj bila je posvećena temi: Brendiranje u javnom sektoru a učenici podijeljeni u međunarodne timove imali su zadatak istražiti jednu od zadanih organizacija te izraditi promotivni video i brošuru. Organizacije s kojima smo surađivali na ovom zadatku jesu: Gradska knjižnica Ante Kovačića Kuglački klub Zaprešić Centar za mladež Zaprešić – CEZAM Foto kino video klub Zaprešić i Komunalno-reciklažno dvorište. Svaka skupina je samostalno posjetila određenu organizaciju te u razgovoru s predstavnicima ustanove prikupili su sve potrebne podatke za izradu marketinškog plana koji su predstavili u brošurama i promotivnim videima. Zadnja mobilnost u sklopu projekta Branding Between Borders održala se u Norveškoj u srednjoj škole Greaker. Nakon brendiranje turističke destinacije te javne ustanove učenike je čekao težak zadatak jer su morali brendirati sebe odnosno istražiti kako se postaje "influencer". Nakon nekoliko aktivnosti koje su uključivale bolje upoznavanje rada poznatih influencera učenici su izrađivali video uratke i postere kojima su promovirali svoje jake strane i posebnosti. 

    Doprinosi

    Željka Winkler, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Informativni i dokumentarni sadržaji-> Suvremene tehnologije u obrazovanju - STO

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    BBB

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    24.05.2023.

    Tagovi

    digitalni marketing, međunarodna suradnja, branding

    Datum unosa materijala

    23.05.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara