Tko to tamo pjeva?

e-skole

Tko to tamo pjeva?

  • Uređeno prije: 26mj
  • 115
  • Nema stručne ocjene
  • ZIP

    Opis materijala

    U scenariju za Glazbenu kulturu za 5. razred osnovne škole nastavnici će obrađivati temu glasa i pjevanja.

    Doprinosi

    Jelena Ćosić Žbulj, Urednik
    Ozana Bijelonjić, Urednik
    Vida Manestar, Autor
    Vesna Poljak, Autor
    Jelena Blašković, Recenzent
    doc. dr. sc. Zdravko Kolundžić, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> C. Glazba u kontekstu-> OŠ GK C.5.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge i vrste glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> OŠ GK A.5.2. Učenik razlikuje pjevačke glasove te opaža njihovu izvedbenu ulogu
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.2. Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.1. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Glazbena kultura-> B. Izražavanje glazbom i uz glazbu-> OŠ GK B.5.3. Učenik sviranjem i-ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu. Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Tko to tamo pjeva?

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    18.05.2023.

    Tagovi

    pjevanje, GLAS

    Datum unosa materijala

    18.05.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara