Igrifikacija u STEM obrazovanju Gamification for STEM education

Igrifikacija u STEM obrazovanju Gamification for STEM education

  • Uređeno prije: 31mj
  • 130
  • Nema stručne ocjene

    Opis materijala

    Ovaj scenarij učenja namijenjen je učenicima srednjih škola prvenstveno učenicima s prilagodbama i individualizacijom nastavnih sadržaja kako bi se povećao njihov interes za STEM predmete ali i za umjetnost i strane jezike. Tema i aktivnosti ovog scenarija učenja doprinijet će motivaciji učenika naglasak je na procesu učenja a učenik je u centru nastavnog procesa. Ciljevi: povećanje motiviranosti učenika za STEM predmete dodavanjem ‘A’ - umjetnosti poboljšanje timskih vještina i grupne dinamike razvijanje mekih vještina (komunikacija kreativnost kritičko mišljenje i suradnja) razvijanje jezičnih vještina (višejezičan pristup temi) razvijanje digitalnih vještina (upotreba digitalnih alata) razvijanje multimedijske pismenosti  promicanje interdisciplinarnosti poticanje suradničkog učenja

    Doprinosi

    Helga Kraljik, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 2. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Matematika

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    gamification

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    18.04.2023.

    Tagovi

    STEM, Igrifikacija, STEAM, STREAM, 3D printer, 3D olovka, SketchUp, (digitalni) poster

    Datum unosa materijala

    17.04.2023.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara