Opis materijala
Scenarij poučavanja namijenjen je 3. razredu smjera "Dizajner odjeće".
Tema je obrađena kroz problemsku nastavu. Postavljeno problemsko pitanje za učenike je „Kako španjolska umjetnost utječe na koncept modnog identiteta Španjolske?“
Cilj ove nastavne jedinice je procijeniti važnost identifikacije vlastitog nacionalnog identiteta i njegove primjene u procesu stvaranja osobnog identiteta dizajnera i modnog brenda.
Doprinosi
Maja Bižaca, Autor
Maja Bižaca, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Tekstil i koža
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Tekstil i koža-> Tekstil
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Tekstil i koža-> Tekstil-> Dizajner odjeće
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
24.11.2022.
Tagovi
modni identitet, bolero, suvremeni španjolski dizajneri, tradicijska odjeća
Datum unosa materijala
24.11.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – OTVARANJE POSLOVNIH KNJIGA
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Inovativne metode u procesu poučavanja - DIJELJENJE PRIMJERA DOBRE PRAKSE – PREDSJEDNIK REPUBLIKE HRVATSKE
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Komentari