Opis materijala
Niz zadataka za učenje i uvježbavanje vrsta prometa, prometnih sredstava i zanimalja pripremljeni su i realizirani s učenikom s poremećajem iz autističnog sprektra u 2. razredu osnovne škole. Prilikom izrade materijala polazila sam od slikovnog prikaza, čitanja, govorenja, pisanja i prepoznavanje te postepenog smanjivanja slikovnog prikazakako bi do kraja učenik uz podršku asistentice dopunjavao rečenice pa odgpvarao na pitanja.
Doprinosi
Bogdanka Conjar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Bogdanka Conjar, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo-> A. Organiziranost svijeta oko nas-> PID OŠ A.2.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih zajednica i prostora dajući primjere iz neposrednoga okružja
Bilješke
Materijal je namijenjen i proveden s učenikom s poremećajem iz autističnog spektra koji je neverbalan. Polazi od slikovne podrške koja se postepeno smanjuje kako bi učenik došao na razinu dopunjavanja kratkih rečenica i odgovaranja na pitanja.
Skraćeni naziv
VP
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
01.10.2022.
Tagovi
promet, učenici s teškoćama, zanimanja, Prijevozna sredstva
Datum unosa materijala
01.10.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Priprema za nastavni sat: Vrste tvari - praktični rad
Dijana Premuš
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Kemija
DOCX

slikovnica -scenarij poučavanja
Teodora Grgić-Jeličić
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Grafička tehnologija i audiovizualne tehnologije • Grafička tehnologija
Komentari