10_Primjer vršnjačkog vrednovanja: Kreativno mišljenje i stvaralačko djelovanje

10_Primjer vršnjačkog vrednovanja: Kreativno mišljenje i stvaralačko djelovanje

  • Uređeno prije: 41mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Sastavni je dio Priručnika za razvoj kompetencija učitelja u prepoznavanju poticanju i vrednovanju darovitih učenika.  Projekt je sufinanciran sredstvima dobivenima od Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske na Natječaju za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih u školskoj godini 2021./2022.  3.Vrednovanje procesa i ishoda učenja darovitih učenika. Vršnjačko vrednovanje postaje aktivnost kroz koju učenici primjenjuju stečena znanja izražavaju mišljenja i stječu naviku uljudne komunikacije. Ukazivanjem na neke dijelove koje možda treba poboljšati oni razvijaju kritičko mišljenje i argumentaciju.

    Doprinosi

    Tatjana Orešković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Centar za poticanje darovitosti djeteta Bistrić, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)
    Bogdanka Conjar, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Stvaralačko djelovanje

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    12.07.2022.

    Tagovi

    Aktivno učenje, motivirajuće aktivnosti, kreativno i kritičko mišljenje, vršnjačko vrednovanje, stvaralačko djelovanje, argumentacija

    Datum unosa materijala

    11.07.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara