05_Primjer aktivnosti za poticanje misaone domišljatosti: Vremeplov

05_Primjer aktivnosti za poticanje misaone domišljatosti: Vremeplov

  • Uređeno prije: 26mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Sastavni je dio Priručnika za razvoj kompetencija učitelja u prepoznavanju poticanju i vrednovanju darovitih učenika.  Projekt je sufinanciran sredstvima dobivenima od Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske na Natječaju za dodjelu bespovratnih sredstava projektima udruga u području izvaninstitucionalnog odgoja i obrazovanja djece i mladih u školskoj godini 2021./2022.  2.8.Obilježja motivirajućih aktivnosti i aktivnog učenja iz zora učiteljice koja ih primjenjuje u razredu. Izumitelji nas oduševljavaju zbog svoje kreativnosti i načina kako koriste svoje znanje. Oni u svijetu oko sebe vide ono što drugi ne vide ili to vide na drukčiji način. Iako vremeplov još nitko nije izumio naše istraživačke sposobnosti u zajedničkom radu sa sposobnostima mišljenja zamišljanja mašte povezivanja mogu poslužiti kao vremeplov i odvesti nas na nevjerojatna putovanja.

    Doprinosi

    Tatjana Orešković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Centar za poticanje darovitosti djeteta Bistrić, Vlasnik (izdavač, osoba ili ustanova koja ima pravo iskorištavanja)
    Bogdanka Conjar, Recenzent

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 3. razred
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 4. razred

    Skraćeni naziv

    Poticanje misaone domišljatosti - Vremeplov

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    11.07.2022.

    Tagovi

    Aktivno učenje, istraživanje, kreativno mišljenje, misaona domišljatost, stvaranje

    Datum unosa materijala

    10.07.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara