Aritmetički i geometrijski niz – projektni zadatak s rubrikom za vrednovanje

Aritmetički i geometrijski niz – projektni zadatak s rubrikom za vrednovanje

  • Uređeno prije: 41mj
  • 311
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    Po završetku nastavne teme Aritmetički i geometrijski niz u 4. razredu srednje škole učenicima se može zadati projektni zadatak za istraživanje tema s primjenom nizova. Prijedlog tema: Pad cijene automobila Alkohol u krvi Širenje virusa Razmnožavanje bakterija Broj potomaka Prirast stanovništva Radioaktivni raspad Datiranje ugljikom-14 Rast šume Složeni kamatni račun Zadatak za učenike: Dobivenu temu proučite s pomoću internetskih izvora udžbenika i slično. Obavezno navedite korištene izvore (za Internetske stranice stavite url adrese za udžbenik koristite način navođenja takvih izvora – pogledajte kako na kraju). Opišite problem kojega proučavate u nekoliko rečenica (koju pojavu promatrate kojim veličinama iskazujete njezinu promjenu tj. koja je zavisna varijabla i o kojim nezavisnim varijablama ovisi). Definirajte problemsko pitanje (npr. Kako starost vozila utječe na promjenu cijene automobila?). Istaknite vezu problema s pojmom aritmetičkog ili geometrijskog niza koristite se matematičkom terminologijom (razlika količnik prvi član niza…). Prikažite nekoliko različitih primjera (2–3) za vašu temu kako bi jasnije prikazali problem kojim se bavite tako da za svaki primjer: lijepo sročite tekst zadatka raspišete rješenje korak po korak rečenicom odgovorite na postavljeni zadatak. Podatke iz barem jednoga primjera prikažite tablično. Podatke iz barem jednoga primjera prikažite grafički (pogledajte uputu na kraju). Osmislite zadatak za druge učenike vezan uz promatrani problem (može slično ili različito od vaših primjera) i ponudite samo konačno rješenje. Svoj rad oblikujte u Wordu ili PowerPointu. Potražite nekoliko slika/fotografija vezanih uz temu pa ih umetnite u rad. Formule pišite koristeći neki od uređivača formula (npr. Umetanje > Jednadžba). Priložena je rubrika za vrednovanje koja učenika usmjerava da što bolje riješi zadatak (daje mu smjernice na što sve paziti kako bi svi elementi bili što bolje obuhvaćeni) a nastavniku omogućava vrednovanje naučenog (davanje ocjene) prema bodovnoj skali.

    Doprinosi

    Željka Dijanić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Matematika-> B. Algebra i funkcije-> MAT SŠ B.4.2. Primjenjuje aritmetički i geometrijski niz i red

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Primjena nizova

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.06.2022.

    Tagovi

    niz, vrednovanje, rubrika, Nizovi, primjena, zadatci, aritmetički, geometrijski

    Datum unosa materijala

    15.06.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara