Prilagodba sadržaja za učenike s teškoćama: Essen und Trinken

Prilagodba sadržaja za učenike s teškoćama: Essen und Trinken

  • Uređeno prije: 42mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ogledni primjer prilagodbi sadržaja metoda i aktivnosti za učenike s teškoćama Nastavni predmet Njemački jezik Tema Essen und Trinken / Hrana i piće Nastavna jedinica Essen und Trinken / Hrana i piće Razred 1. razred srednje strukovne škole 1. godina učenja Odgojno-obrazovni ishod SŠ (2) NJ A.1.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove o hrani i piću pri slušanju i čitanju. SŠ (2) NJ A.1.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji o hrani i piću. SŠ (2) NJ A.1.4. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove o hrani i piću. Tijek nastavnoga sata UVOD Nastavnik pokazuje učeniku fotografiju palačinki kako bi ga uveo u novu temu aktivirao eventualna predznanja i motivirao za obradu novih nastavnih sadržaja. Polako i razgovjetno nastavnik izgovara riječi „Essen und Trinken“. Učenik ponavlja riječi a nastavnik ih zapisuje na ploču. GLAVNI DIO Nastavnik najavljuje novu temu i današnju nastavnu jedinicu. Potom pokazuje prezentaciju koja sadrži slike i nazive namirnica. Svaki izraz ponavlja dvaput jasno i glasno. Izrazi su napisani u prezentaciji u bojama članova. Učenik naglas ponavlja izraze za nastavnikom. Nastavnik daje učeniku radni list na kojem su obrađeni izrazi slikovito prikazani. Učenik spaja nazive sa sličicama namirnica. UVJEŽBAVANJE Nastavnik nasumično pokazuje slike a učenik ih imenuje. Nastavnik imenuje namirnice učenik na radnom listu označuje što čuje. Učenik sastavlja popis za kupovinu na temelju sličica na radnom listu. ZAVRŠETAK Nastavnik postavlja pitanja o slikama iz prezentacije (Was ist das? / Što je ovo?; Ist das eine Banane? / Je li ovo banana?) a učenik odgovara. Učenik rješava izlaznu karticu. Sadržaji koji se koriste u aktivnostima -        Prezentacija: https://www.canva.com/design/DAFEt7sqUtA/-5diJFJVnMWm6wvVoELHGg/view?utm_content=DAFEt7sqUtA&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink&mode=preview -        Radni listovi: https://www.canva.com/design/DAE_2cytU-Y/I0Pm1OV8Nfi8Ii5VsnKzcQ/view?utm_content=DAE_2cytU-Y&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink&mode=preview Primjeri vrednovanja za učenje vrednovanja kao učenje ili naučenog Vrednovanje za učenje: -        Postavljanje pitanja o razumijevanju obrađenih nastavnih sadržaja -        Izlazna kartica u kojoj učenik označuje namirnice koje nakon sata zna reći na njemačkom

    Doprinosi

    Josip Jelčić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.1.1. Učenik razumije kratke i jednostavne tekstove pri slušanju i čitanju
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.1.3. Učenik sudjeluje u kratkoj i vrlo jednostavnoj govornoj interakciji
    • Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 1. razred-> Strani jezik-> Njemački jezik-> A. Komunikacijska jezična kompetencija-> SŠ (2) NJ A.1.4. Učenik piše vrlo kratke i vrlo jednostavne tekstove

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Essen und Trinken

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    15.06.2022.

    Datum unosa materijala

    15.06.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara