Opis materijala
Kako bi učenici lakše shvatili nastavne jedinice prikupljanje podataka te grafiško i tabelarno izvještavanje učenici izrađuju seminarski rad s jasnim uputama. Za potrebe seminarskog rada učenik mora napraviti sljedeće korake:
izraditi anketu na odabranu temu putem google forms obrasca
anketu poslati na dovoljan broj mailova kako bi skupio najmanje 40 prikupljenih odgovora
prikupljene odgovore objasniti te ih prikazati prikladnim načinom prikazivanja (tabelarno ili grafički) sa svim sastavnim dijelovima grafa ili tablice
Korake odrađuju na sljedeći način:
1. izrada ankete - učenici moraju napraviti anketu u google forms obrascu uz upotrebu najmanje 5 tipova mogućnosti odgovor (kratki odgovor zaokruživanje linearna skala ....)y. Anketa mora biti estetski uređena (boje) te umetnuta naslovna slika.
2. slanje ankete - za priznavanje seminarskog rada potrebno je prikupiti minimum 40 različitih odgovora (treba priložiti screenshot prikupljenih adresa) kako bi se dobio relevantan uzorak za interpretaciju
3. interpretacija prikupljenih podataka - učenici prikupljene podatke moraju prikazati kroz tablice i grafikone. Uvjeti za prolaznu ocjenu je napraviti barem 2 jednostavne tablice 2 složene i 1 kombiniranu. Prikaz iz tablice potrebno je interpretirati opisno te grafikonima. U interpretaciji je potrebno koristiti minimalno 4 različite vrste grafikona ( stupčasti - vodoravni/okomiti strukturni krug i polukrug grafikon razdijeljenih stupaca)
4. Sve napravljeno treba uvrstiti u cjeloviti seminarski rad s naslovnom stranom sadržajem i izvorom podataka.
Napomena: uz seminarski rad također je nužno priložiti kopiju broja poslanih anketa kao i broj prikupljenih odgovora. Mail adrese trebaju biti prikupljene kako bi se vidjelo jesu li korištene sve različite.
Rok za izradu seminarskog rada bio je 3 tjedna nakon čega su ga učenici trebali priložiti na google classroom. Iz napravljenog učenici će dobiti dvije ocjene : 1. za ispunjenost uvjeta i prikaz a 2. za kvalitetu izrade i interpretacije
Doprinosi
Monika Škalec, Autor
Monika Škalec, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
Bilješke
Skraćeni naziv
TABELARNO I GRAFIČKO IZVJEŠTAVANJE
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
15.06.2022.
Tagovi
tablice, Grafikoni, ankete, statistika, dijagrami, prikupljanje podataka
Datum unosa materijala
15.06.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Primjeri dobre prakse u primjeni inovativnih metoda poučavanja - metodičke preporuke – scenariji – OTVARANJE POSLOVNIH KNJIGA
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1
Inovativne metode u procesu poučavanja - DIJELJENJE PRIMJERA DOBRE PRAKSE – PREDSJEDNIK REPUBLIKE HRVATSKE
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno danas
1

Komentari