Opis materijala
Obrada tematske jedinice Prema novoj sintezi kroz interaktivnu prezentaciju u četvrtom razredu gimnazijskog općeobrazovnog programa predmeta Glazbena umjetnost, koji se poučava prema dijakronijskom modelu poučavanja.
Doprinosi
IVANA PETRAVIĆ ZELIĆ, Autor
IVANA PETRAVIĆ ZELIĆ, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.2. Učenik slušno prepoznaje i analizira glazbeno-izražajne sastavnice i oblikovne strukture u istaknutim skladbama klasične, tradicijske i popularne glazbe
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> C. Glazba u kontekstu-> SŠ GU C.1-4.3. Učenik opisuje povijesni razvoj glazbene umjetnosti
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 4. razred-> Glazbena umjetnost-> A. Slušanje i upoznavanje glazbe-> SŠ GU A.1-4.3. Učenik slušno prepoznaje i analizira obilježja glazbeno-stilskih razdoblja te glazbenih pravaca i žanrova
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada (CC BY-NC-ND)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
15.06.2022.
Tagovi
komornost zvuka, emancipacija disonance
Datum unosa materijala
14.02.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Aktivnost: Kako se brojevi odnose jedan prema drugome, 2. dobna skupina od 11. do 15. godine
Nataša Tomljanović, Željka Hanžek, Dinka Žulić, Antonija Capan
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Matematika/Matematičke vještine • 2. dobna skupina
DOCX
Kako shvaćamo odnos u kvalitetnoj školi prema uvjerenju teorije izbora
Ostalo
Informativni i dokumentarni sadržaji • Kultura
PDF
Komentari