Opis materijala
U današnje smo vrijeme okruženi informacijama i različitim porukama te je medijsko opismenjavanje apsolutni imperativ. Nadalje, moć medija je sve veća te moramo naučiti učenike kritički promišljati o sadržajima kojima su izloženi. Učenici trebaju naučiti kako prepoznati lažne vijesti, što podrazumijeva medijska pismenost i netiquette, kako uspješno i kritički raščlaniti vijest/informaciju te kako sami osmisliti vijest ili objavu za društvene medije.
Ovaj scenarij učenja donosi detajno razrađene ciljeve, definira interdisciplinarnost, opisuje interdisciplinarnu komponentu, obrazovne trendove i suvremene pedagoške metode, povezuje aktivnosti s ključnim kompetencijama, detaljno razrađuje aktrivnosti i vrijeme realizacije, donosi prijedloge rada s darovitim učenicima te s učenicima špo prilagođenom programu, niz autorskih digitalnih uradaka, vidljive rezultate te prijedloge diseminacije i vrednovanje.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik
Bilješke
Skraćeni naziv
medijska pismenost
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
engleski
Datum izrade materijala
15.06.2022.
Tagovi
medijska pismenost
Datum unosa materijala
04.05.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
SMART ciljevi
Dora Franješević
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Osobni i socijalni razvoj
A day in the life of the Green family - čitanje s razumijevanjem/slušanje s razumijevanjem
Valerija Boras, Gordana Barišić Lazar, Snježana Pavić, Kristina Pirs
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Posebni programi • Engleski jezik i Osnove stranog jezika • 7. razred OŠ
PDF

Komentari