Upravljanje prodavaonicom - obrazovni sadržaj

Upravljanje prodavaonicom - obrazovni sadržaj

  • Uređeno prije: 26mj
  • 94
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Nastavni sadržaj je obrađen putem prezentacije koja je raspodjeljena po poglavljima: I. Osobna prodaja kao nastavak marketinškog shvaćanja II. Prodajna sila III. Razvijanje strategije uspostavljanja odnosa IV. Unapređenje prodaje usmjereno potrošačima V. Unapređenje prodaje usmjereno posrednicima VI. Mogućnosti osobne prodaje u informacijsko doba

    Doprinosi

    Manuela Mihaljević Sabljak, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Upravljanje prodavaonicom

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    08.06.2022.

    Tagovi

    potrošač, prodaja, prodajna sila, posrednik

    Datum unosa materijala

    07.06.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara