Opis materijala
Marketing u turizmu:
Izrada i upravljanje proizvodima: Razvoj novog proizvoda
Sve hotelijersko-ugostiteljske tvrtke i turistička odredišta moraju neprestano pratiti trendove i biti spremni isprobati nove proizvode. Kako razviti novi proizvod u turizmu?
Doprinosi
Marijana Levar, Autor
Marijana Levar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Hotelijersko-turistički tehničar
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Turističko-hotelijerski komercijalist
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Ugostiteljstvo-> Konobar
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Ugostiteljstvo-> Kuhar
Bilješke
Skraćeni naziv
Izrada i upravljanje proizvodima: Razvoj novog proizvod
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
20.04.2022.
Tagovi
marketing, razvoj novog proizvoda, marekting u turizmu
Datum unosa materijala
03.04.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Primjer prilagodbe za darovite učenike eTwinning projekt - BAŠ JE IN BITI GREEN
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 1d
1
Inovativne metode u procesu poučavanja - DIJELJENJE PRIMJERA DOBRE PRAKSE – POLITIKA I VJERA (Dopuni praznine)
Željko Milnović
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole • Ekonomija, trgovina i poslovna administracija • Ekonomija
Uređeno prije: 1d
1
Komentari