Izrada i upravljanje proizvodima: Razvoj novog proizvoda

Izrada i upravljanje proizvodima: Razvoj novog proizvoda

  • Uređeno prije: 44mj
  • 136
  • Nema stručne ocjene
  • PPTX

    Opis materijala

    Marketing u turizmu: Izrada i upravljanje proizvodima: Razvoj novog proizvoda Sve hotelijersko-ugostiteljske tvrtke i turistička odredišta moraju neprestano pratiti trendove i biti spremni isprobati nove proizvode. Kako razviti novi proizvod u turizmu?

    Doprinosi

    Marijana Levar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Hotelijersko-turistički tehničar
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Turističko-hotelijerski komercijalist
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Ugostiteljstvo-> Konobar
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Ugostiteljstvo-> Kuhar

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    Izrada i upravljanje proizvodima: Razvoj novog proizvod

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    20.04.2022.

    Tagovi

    marketing, razvoj novog proizvoda, marekting u turizmu

    Datum unosa materijala

    03.04.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara