Teškoće u komercijalnom dopisivanju

Teškoće u komercijalnom dopisivanju

  • Uređeno prije: 26mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Teškoće se najčešće javljaju u fazama sklapanja i realizacije prodajnog posla: kašnjenje s odgovorom na poslani dopis (upit narudžbu) kašnjenje s dostavom naručenih proizvoda i usluga oštećenje proizvoda nepotpuna pošiljka dostava proizvoda neodgovarajuće kvalitete i količine i slično.  Svaka teškoća može se riješiti posebnim oblicima pisanih poslovnih komunikacija. Sadržaj DOS-a Požurnica - 2 sata Otklon - 2 sata Opoziv - 2 sata Reklamacija i komisijski zapisnik - 2 sata Nagodba - 1 sat Opomena - 2 sata Odgovor na opomenu - 1 sat Školska zadaća - 2 sata UKUPNO VRIJEME OBRADE: 14 SATI

    Doprinosi

    Marijana Levar, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
    Marijana Levar, Autor
    Jadranka Kaučić, Autor

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Poslovna administracija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Hotelijersko-turistički tehničar
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Turizam i ugostiteljstvo-> Turizam-> Turističko-hotelijerski komercijalist

    Skraćeni naziv

    Teškoće u komercijalnom dopisivanju

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    17.04.2022.

    Tagovi

    nagodba, Požurnica, Opoziv, Otklon, Opomena, Reklamacija i komisijski zapisnik, Odgovor na opomenu

    Datum unosa materijala

    16.04.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara