Opis materijala
Društveno odgovorno poslovanje snažno je povezano s tržištem i svim situacija u kojima nešto prodajemo ili kupujemo.
Potrošače se često smatra strjevima koji kupuju bez razmišljanja.
Kolekcija prati sadržaj nastavne cjeline u 2. razredu, zanimanja ekonomist.
Sadrži ppt prezentacije i digitalne ograzovne sadržaje za ponavljanje i vrednovanje sadržaja.
Doprinosi
Dragica Koštarić, Autor
Dragica Koštarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
- Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist
Bilješke
Skraćeni naziv
DOP i tržišni odnosi
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
14.03.2022.
Tagovi
konzumerizam, potrošač, Oglašavanje, reklamiranje, Zakon o zašiti potrošača
Datum unosa materijala
13.03.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Digitalne navike i odgovorno upravljanje vremenom
Dinka Čorak
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 6. razred • Osobni i socijalni razvoj
Umaci
nastavna skripta
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
PDF
Komentari