Društveno odgovorno poslovanje i tržišni odnosi

Društveno odgovorno poslovanje i tržišni odnosi

  • Uređeno prije: 45mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Društveno odgovorno poslovanje snažno je povezano s tržištem i svim situacija u kojima nešto prodajemo ili kupujemo. Potrošače se često smatra strjevima koji kupuju bez razmišljanja. Kolekcija prati sadržaj nastavne cjeline u 2. razredu, zanimanja ekonomist. Sadrži ppt prezentacije i digitalne ograzovne sadržaje za ponavljanje i vrednovanje sadržaja.

    Doprinosi

    Dragica Koštarić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija
    • Obrazovni sadržaji-> Strukovne škole-> Ekonomija, trgovina i poslovna administracija-> Ekonomija-> Ekonomist

    Bilješke

    Skraćeni naziv

    DOP i tržišni odnosi

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-SA)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    14.03.2022.

    Tagovi

    konzumerizam, potrošač, Oglašavanje, reklamiranje, Zakon o zašiti potrošača

    Datum unosa materijala

    13.03.2022.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.0

    Komentari

    Nema komentara