Matematika: Dulji i kraći, što to znači? (Odnosi među predmetima - vježbanje i ponavljanje

Matematika: Dulji i kraći, što to znači? (Odnosi među predmetima - vježbanje i ponavljanje

  • Uređeno prije: 51mj
  • 96
  • Nema stručne ocjene
  • PDF

    Opis materijala

    PRIPREMA ZA IZVOĐENJE NASTAVNOG SATA: MATEMATIKA RAZRED: PRVI DOMENA: Mjerenje NASTAVNA JEDINICA: Dulji i kraći što to znači? (Odnosi među predmetima) TIP SATA: vježbanje i ponavljanje ODGOJNO-OBRAZOVNI ISHODI: Učenik prepoznaje odnose među predmetima (dulji - kraći - jednako dug veći - manji - jednak). Određuje najdulji najkraći najveći najmanji najviši i najniži objekt.(OŠ MAT D.1.1.) SOCIJALNI OBLICI RADA: individualni oblik frontalni oblik rada METODE RADA I STRATEGIJE POUČAVANJA: metoda usmenog izlaganja metoda pokazivanja metoda slušanja metodazaključivanja metoda zapažanja metoda čitanja i pisanja NASTAVNA SREDSTVA I POMAGALA: Matematika - Zbirka zadataka za 1. razred osnovne škole računalo projektor KORELACIJE: Hrvatski jezik Priroda i društvo Dodatni odgojno-obrazovni ishodi različitih predmeta i/ili očekivanja međupredmetnih tema: osr A.3.4. Upravlja svojim obrzovnim i profesionalnim putem.                                         osr A.3.3. Razvija osobne potencijale.                  uku B.2.4. Na poticaj učitelja ali i samostalno učenik samovrednuje proces učenja i svoje rezultate te procjenjuje ostvareni napredak. MULTIMEDIJSKI I INTERAKTIVNI SADRŽAJI: https://wordwall.net/hr/resource/16516722/matematika/ve%c4%87i-i-manji Uvodni dio sata Nakon pripreme za nastavni sat učenici uspoređuju zbirku zadataka i bilježnicu i ustanovljuju da je zbirka veća a bilježnica manja. Na ploču zapisuje: VEĆE - MANJE Slijedi uspoređivanje lutaka za igrokaz u obliku jabuke. Pred ploču dolazi nekoliko učenika koji svaki na svom kraju drže ukrasne trake. Dolazimo do zaključka koja je duža a koja kraća. Na ploču se piše: DUŽA - KRAĆA        Učiteljica potom pokazuje dvije lutke za igrokaz u obliku krofne. Dolazi se do zaključka da su jednake. Na ploču se piše: JEDNAKO  Tri četiri pet učenika dolazi pred ploču i uspoređuje se koji je niži a koji viši koji je najniži akoji najviši. Na ploču se piše: NIŽE - VIŠE U Glavnom djelu sata učenici rade na listićima i zbirci zadataka na 4. i 5. stranici. Po potrebi se daju individualna objašnjenja. Slijedi provjera riješenih zadataka tako da učenici "čitaju" odgovore. U završnom dijelu sata dodatno se ponavlja znanje o odnosima među predmetima pomoću edukativnog online kviza: https://wordwall.net/hr/resource/16516722/matematika/ve%c4%87i-i-manji    Označavanje domaće zadaće: 7. i 8. zadatak na 5. stranici. Učenicima emotikonima vrednuju nastavni sat. PLAN PLOČE:                VEĆE - MANJE                DUŽE - KRAĆE                      NIŽE - VIŠE                     JEDNAKO              

    Doprinosi

    Aurika Matković, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 1. razred-> Matematika-> D. Mjerenje-> MAT OŠ D.1.1. Analizira i uspoređuje objekte iz okoline prema mjerivu svojstvu

    Skraćeni naziv

    Priprema za nastavni sat - Matematika

    Vrsta materijala

    Nastavnička priprema

    Uvjeti iskorištavanja

    Otvoreni sadržaj

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    hrvatski - standardni

    Datum izrade materijala

    26.01.2022.

    Datum unosa materijala

    13.09.2021.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1.1

    Komentari

    Nema komentara