Primjena digitalne tehnologije u radu s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama [prezentacija_virtualna radioinica]
Opis materijala
U ovoj će radionici polaznici osvijestiti posebne odgojno-obrazovne potrebe učenika te mogućnosti koje suvremeni pristup u radu s digitalnim tehnologijama može pružiti u kontekstu prilagodbe nastavnih procesa specifičnim potrebama ovih učenika. Tema radionice je upotreba asistivnih tehnologija (Omoguru Omotype Dictation ModMath ICT-AAC Komunikator Vizualni raspored) u radu s učenicima s posebnim odgojno- obrazovnim potrebama s naglaskom na učenike sa specifičnim teškoćama u učenju (disleksija disgrafija diskalikulija) s komunikacijskim teškoćama s motoričkim teškoćama te na darovite učenike.
Doprinosi
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Cjeloživotno učenje
Bilješke
U trenutku objave sadržaja, CARNET je odgovoran za preporuke alata koji se navode u izrađenim priručnicima i prezentacijama. Funkcionalnosti i mogućnosti alata predstavljeni su s datumom objave recenziranih priručnika i prezentacija. CARNET nije odgovoran za naknadne promjene nastale u samim alatima, mogućnostima njihovog korištenja, kao i funkcionalnostima, koje se s vremenom mogu promijeniti.
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
10.01.2022.
Datum unosa materijala
10.01.2022.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
Pristupačnost digitalne tehnologije osobama s posebnim potrebama - scenarij poučavanja
Sanja Pavlović-Šijanović, Sanda Šutalo
Scenarij poučavanja
Obrazovni sadržaji • Srednje škole - opći predmeti

Primjeri dobre prakse rada s učenicima s posebnim obrazovnim potrebama u strukovnim školama
Nada Ratković, Suzana Mikulić
Cjeloviti obrazovni sadržaj
Obrazovni sadržaji • Strukovne škole
PDF
Komentari