Opis materijala
Učenici uspoređuju i razvrstavaju prometna sredstva istražuju vrste prometa u mjestu uočavaju pješačke prijelaze razlikuju prometne znakove važne za njihovu sigurnost. Kroz digitalni alat Genially ponavljaju sadržaje o prometnim sredstvima koje su do sada upoznali (brod zrakoplov autobus vlak prometni zankovi). Samostalno u izrađenoj prezentaciji spomenutog alata istražuju otkrivaju istaknute interaktivne elemente koji ih vode do zadataka vezanih za prometna srestva. Rješavaju kviz. Istražuju svjetiljkom igraju igru nastavi niz povezuju slike i tvrdnje kako bi ih točna rješenja svih navedenih vrsta zadataka doveli do otkrivanja šifre koja će pomoći putnicima odabrati vozilo kojim se žele služiti. Usmeno iznose tvrdnje vezane za sadržaje prometa i odlučuju o njihovoj točnosti. Na kraju sata crtaju trip u digitalnom alatu Bookcratoru.
Doprinosi
Željka Tomašec, Autor
Željka Tomašec, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 2. razred-> Priroda i društvo
Bilješke
Vrsta materijala
DOS
Uvjeti iskorištavanja
Otvoreni sadržaj
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
06.08.2021.
Datum unosa materijala
13.05.2020.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.0
Preporučeni materijali
7. r. Inicijalno ponavljanje
Melita Horvatek Forjan
nastavni listići
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Hrvatski jezik
DOCX
Ponavljanje nastavnih sadržaja o kružnici i krugu (7.razred)
Tihana Pavlić
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 7. razred • Matematika
Uređeno prije: 26d
1
Komentari