Opis materijala
Učenici gledanjem fotografija analiziraju i tumače razloge zašto za neke osobe smatraju da su devijantni. Upoznaju se s biološkom teorijom C.Lombrosa kao i psihološkim teorijama koristeći udžbenik i video uratke. Kroz raspravu i kritičkim promišljanjem sažimaju bioloske i psihološke teorije devijantnosti. Provjera ishoda učenja se provodi digitalnim alatom Padlet. Učenici otkrivaju uzroke devijantnosti mladih i oblike prevencije. Raspravlja se o pojmu kavalirstva i oblicima pozitivne diskriminacije.Na kraju se provodi samovrednovanje učenika s ciljem uočavanja ostvarenosti ishoda
Doprinosi
Ana Šiljeg Gilja, Autor
Ana Šiljeg Gilja, Autor
Ana Šiljeg Gilja, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Ana Šiljeg Gilja, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Srednje škole - opći predmeti-> 3. razred-> Sociologija-> A. Sociološka imaginacija-> SOC A.1. Kritički propituje društvene odnose, pojave i procese u neposrednoj okolini
Skraćeni naziv
Individualistička objašnjenja devijantnosti, Mladi i de
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje (CC BY)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
20.07.2021.
Datum unosa materijala
28.02.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.3
Preporučeni materijali
Lektira: Vuk i sedam kozlića
Valerija Boras
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Posebni programi
Veliko početno slovo (blagdani, praznici, kulturne, umjetničke, političke, znanstvene i ostale društvene priredbe) - ponavljanje - priprema za nastavni sat Hrvatskoga jezika
Silvija Švelinger
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 8. razred • Hrvatski jezik

Komentari