Opis materijala
Primjer dijeljenja dobre prakse u obliku nastavničke pripreme/scenarija poučavanja s materijalima namijenjen je ponavljanju nastavnih sadržaja u 5. razredu. Priložena je cjelovita aktivnost u trajanju od 1 nastavnog sata s ishodima aktivnostima za učenike u svim dijelovima sata vrednovanjem poveznicom na digitalni radni listić. Nakon poučavanja učenik će moći:
- uočiti razliku između močvare i jezera
- nabrojati umjetna i prirodna jezera Hrvatske
- nabrojati močvarna područja Hrvatske
- razlikovati jezera prema postanku
- razlikovati depresiju od kriptodepresije
Doprinosi
Davorka Lovrić Vlašić, Tehnički realizator
Davorka Lovrić Vlašić, Autor
Davorka Lovrić Vlašić, Autor
Davorka Lovrić Vlašić, Autor
Davorka Lovrić Vlašić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal
Davorka Lovrić Vlašić, Autor
Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal
Kategorija materijala
- Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Geografija-> C. Održivost-> GEO OŠ C.5.2. Učenik opisuje osnovna obilježja i važnost kopnenih voda na Zemlji i u Hrvatskoj te podržava njihovo održivo iskorištavanje
Skraćeni naziv
Tekućice
Vrsta materijala
Nastavnička priprema
Uvjeti iskorištavanja
Imenovanje - Nekomercijalno - Dijeli pod istim uvjetima (CC BY-NC-SA)
Način pristupa
Otvoreni pristup
Jezik
hrvatski - standardni
Datum izrade materijala
14.06.2021.
Datum unosa materijala
13.06.2021.
Status materijala
Gotov materijal
Verzija
1.1
Preporučeni materijali
"Programiraj svemirsku letjelicu na putanju"
digitalni obrazovni sadržaji
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 4. razred • Informatika
PDF
Kako je živjeti u zraku (Kako je živjeti na kopnu - prilagodbe)
Priprema za nastavni sat
Obrazovni sadržaji • Osnovne škole • 5. razred • Priroda
DOCX

Komentari